کعبی ها پرسپولیس را مساوی کردند

کعبی ها پرسپولیس را مساوی کردند

کپر رفسنجان روز گذشته در شرایطی که موفق شد با گل دیدنی آکیل کعبی از پرسپولیس پیشی بگیرد، خیلی زود بازی را با یک پنالتی به پایان رساند. چابک کعبی که در این دیدار تیمش را از روی ضربه ایستگاهی به گل رساند، درباره تقابل با مدافع عنوان قهرمانی گفت: بازی سختی بود و پرسپولیس در این دیدار خیلی خوش شانس بود. می توانستیم با اختلاف 2-3 گل نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم اما ناکام ماندیم و بدشانسی آوردیم. تبریک به تیم خوب پرسپولیس که یک امتیاز بازی گرفت!

وی با اشاره به جایگاه تیمش در این دیدار گفت: بازی را کاملا هدفمند دنبال کردیم و قطعا در این دیدار شانسی وجود داشت که نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. خوشبختانه کادرفنی از عملکرد بازیکنان راضی است اما این تساوی برای ما حیف بزرگی بود که می توانست یک برد شیرین را برای ما رقم بزند.

مدافع مس رفسنجان درباره گل خود در این دیدار گفت: خدا را شکر با تلاش بچه ها توانستم دروازه پرسپولیس را باز کنم، نتیجه کار تیمی است و از تک تک بچه ها، مربیان و کادر فنی محترم تشکر می کنم. گوشه ضربه ایستگاهی از محسن آذرپاد خواستم توپ را کمی جلو ببرد و اوضاع بهتر شود اما خوشبختانه ضربه من گل شد تا تیم ما در این دیدار به حداقل خود برسد.

کعبی درباره عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: آماده بازی بودیم. هم از نظر روحی و هم جسمی. همه بچه ها آمادگی خوبی داشتند. همانطور که می بینید ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، بازی سختی داشتیم. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد اما در این دیدار موقعیت های زیادی به آنها ندادیم اما دو موقعیت صددرصدی داشتیم که به گل نرسیدیم. امیدوارم در بازی برگشت مقابل این تیم 3 امتیاز را بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید