تاثیرات استقلال و پرسپولیس امتیاز مساوی است

وی ادامه داد: استقلال این روزها در حال رشد است، حسینی در دروازه عالی بوده و دفاع و مهاجمان این تیم خوب عمل کرده اند، اما در خط هافبک هنوز هم بازیکنی کارساز، توپ آفرین و جلو می رود. البته هافبک های استقلال تمام تلاش خود را می کنند اما معتقدم برای حل این مشکل باید بازیکن خوبی را وارد زمین کرد.

رشیدی درباره مسابقات موفق ساپینتو گفت: عملکرد او در اینینگ خوب بود. او هر بار که تعویض می کرد برای استقلال گلزنی می کرد اما در دیدار مقابل گل گهر تعویض کایدی اشتباه بود. با او خط دفاعی گل گهر عقب نشینی کرد اما تعویض او باعث شد تا آنها بازی رو به جلو بازی کنند اما باید بپذیریم که در دیدار استقلال و گل گهر، گل گهر بهتر از استقلال بازی کرد اما این استقلال بود که موفق شد او را جایگزین او کند. پایان بازی استفاده کنید و بازی را با نتیجه دو بر یک به پایان برسانید.

این کارشناس فوتبال درباره رفتار گستاخانه و غیرحرفه ای ساپینتو نیز گفت: او بیش از حد عصبی می شود و داور را نسبت به او حساس می کند. سرمربی استقلال نباید به داور یا حریف حمله کند. او باید صبور باشد زیرا اگر این روند ادامه پیدا کند، مطمئناً تا پایان فصل باید بیش از 10 بازی را از روی سکوها تماشا کند.

وی در پاسخ به این سوال که مجاجی ها یک امتیاز گرفتند و چقدر می تواند در روند هجومی آنها موثر باشد، گفت: استقلال و پرسپولیس می دانند که با یک گل عقب می افتند و هم تیمی هایی مثل سپاهان، گل گهر به آنها می رسد. بنابراین آنها سعی می کنند بازی را ببرند. این امر می تواند منجر به گلزنی و سرعت زیاد شود زیرا هر دو تیم جذاب تر می شوند و فوتبال هجومی ارائه می دهند و این که این دو تیم امتیاز یکسانی دارند هشدار جدی برای آنها است که از دست دادن امتیاز باعث عقب افتادن آنها از صدر جدول می شود. جدول.

دیدگاهتان را بنویسید