اعتراف یک استقلالی: پرسپولیس به برد عادت کرده است، استقلال مساوی!

اعتراف یک استقلالی: پرسپولیس به برد عادت کرده است، استقلال مساوی!

محسن بیاتی نیا درباره شرایط تیم خوشه طلایی ساوه در دو هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال گفت: زمانی که به جمع طلایی ها پیوستم زمان بسیار کمی برای آماده سازی داشتیم. ما از نظر روانی با بازیکنان کار کردیم و به آنها افتخار می کنم که در دو جلسه تمرین توانستند تاکتیک بسیار سختی را در مسابقه اجرا کنند. با این حال، کار زیادی برای انجام دادن داریم و کارهای زیادی پیش رو داریم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه برخی از باشگاه های لیگ یک برای خرید بازیکن هزینه های زیادی کرده اند، تصریح کرد: برخی از باشگاه ها شرایط مالی بهتری دارند اما پول همه چیز نیست و شاید بازیکنی که مورد پسند بسیاری از تیم ها نباشد. اما مطابق با تفکرات مربیان سایر تیم ها برای بازی در خوشه طلایی بازیکنان توانایی درخشش در لیگ یک را دارند و چندین سال است که در کنار هم بازی می کنند. هر شغلی ایراداتی دارد، اما تیم ما ذره ذره در حال پیشرفت است.

یک کارشناس فوتبال ایران درباره مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است. هر تیمی زودتر مشکلات خود را حل کند و امتیاز بیشتری کسب کند، قهرمان خواهد شد. هر تیمی سبک متفاوتی دارد و فقط اصالت افراد نشان می دهد که موفق می شوند یا خیر. برخی تیم ها مثل فولاد به دنبال بازی اقتصادی هستند یا گل گهر سیرجان بازی های کاملی دارد. پرسپولیس هم به برد عادت کرده بود و با انتصاب یک مهاجم توانست شرایطش را بهتر کند.

بیاتینجا درباره وضعیت تیم استقلال در چهار هفته گذشته با انتقاد از خط حمله آبی ها خاطرنشان کرد: استقلال گل های کمی می زند و همین باعث می شود به مرور زمان مساوی به شکست تبدیل شود. استقلال نباید به این موضوع عادت کند. به عنوان مثال، تساوی ما مقابل چادرملو با دو برد به خوشه طلا کمک کرد، اما گاهی اوقات مقابل تیمی مساوی می‌کنید که می‌توانید شکست دهید. این برابری باعث قهقرایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید