ما شرایط وحشتناکی داشتیم. من به ظلم ها عادت کرده ام!


ساعت: 20:48
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896486

بازیکنان من ترسو بازی کردند و در نیمه اول بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل استقلال مثل همیشه نبودیم و پسرها ترسو بازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری پس از شکست 3 بر 1 نساجی مازندران مقابل استقلال گفت: در دقایق زیادی از بازی توپ را در اختیار داشتیم اما مثل همیشه نبودیم، بازیکنانم کمی ترسو بازی کردند و من واقعاً از اولین بازی ناراضی هستم. نیم. ما در نیمه اول بازی را بردیم، اما اتفاقات دیگری افتاد که من را شگفت زده کرد. فوتبالیست کشورمان در دقیقه چهارم مرتکب این خطای فردی شد. سپس حردانی همسترینگ را کشید و بازیکن ما با شروع نیمه دوم اخراج شد.

در مربیگری همیشه با این چالش ها روبرو بودی، اما امروز وحشتناک بود.» با بیان این جمله تصریح کرد: کریم اسلامی مصدوم شد و ما گیج شده بودیم. ما باید تلاش کنیم تا سازمان خود را حفظ کنیم. کار بازیکنان در این جو سخت بود و در نیمه دوم از آنها راضی هستم. آنها تمام انرژی خود را گذاشتند و من به استقلالی ها تبریک می گویم. من مسئول این شکست هستم و باید نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم. به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم.

سرمربی نساجی درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی گفت: نمی دانستم و نفهمیدم.

مطهری در خصوص اعتراض مربیان دو تیم به داوری یاسر همرنگ گفت: ما 3 بر یک شکست خوردیم اما همرنگ بسیار شجاعانه و عالی قضاوت کرد. کمک داور یکی دو اشتباه کرد که تا حدودی طبیعی بود. خطایی در مقابل او انجام شد که اعلام نکرد و ما در آن صحنه اعتراض کردیم. همرنگ و تیمش خوب کار کردند و داور را مقصر ناکامی نمی دانم. ما در سه هفته متوالی وحشتناک سرمان را بریدیم، اما داور در این بازی کار خود را انجام داد. مشکل من فقط اشتباهات داوری است.

وی درباره شعار دادن هواداران استقلال علیه او گفت: چهار سال است که به من فحش می دهند و من عادت کرده ام. دوباره فحشم می دهند و می روم روی چشمانم! در اینجا، کسی که مؤدب است، بیشتر احتمال دارد که توهین شود.

نساجی سرمربی تیم فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا اتفاقات بازی را تعجب آور می دانید، گفت: منظورم اتفاقات داوری نبود. مصدومیت در فوتبال طبیعی است و دو بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. بعد بازیکن ما اخراج شد، من هنوز کات سین ها را ندیده ام. با این حال، حکم 100٪ خوب بود. چنین رویدادهایی کار تیم را دشوار می کند. همچنین در ورزشگاه آزادی.

مطهری در پاسخ به این سوال که آینده خود را در نساجی چگونه می بیند و آیا قصد دارد در تیمش بماند یا خیر، گفت: این سوال چیست؟ فقط هفته ششم است و شما به دنبال حاشیه هستید! حرفه ای باشید

او گفت: گل اول بازیکنان ما را عصبی کرد و آن را به حریف دادیم. آن گل ذهن بازیکنانم را منفجر کرد. این اتفاق در اوایل بازی سخت است و آنها باید 40 دقیقه بازی می کردند. ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و اخراج شدن در شروع نیمه دوم، عقل تیم ما را از بین برد. باید مراقب تیمم باشم و اشتباهات فردی را به گردن تیم بیاندازم. ما باید تلاش کنیم که این اتفاقات رخ ندهد و اگر اتفاق افتاد باید خودمان را اصلاح کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید