تیم ملی از عادت باخت در شرایط سخت خارج شده / اجازه نمی دهیم کسی در مسیر فدراسیون فوتبال سنگ اندازی کند.

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799807

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملی پوشان و فدراسیون فوتبال در این شرایط سخت با اینکه به شدت خسته هستند عادت شکست خوردن را از دست داده اند و اکنون هر ایرانی در سراسر جهان به این تیم ملی افتخار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; شهاب الدین عزیزی هادم در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان گیلان گفت: فوتبال گیلان زنده و پویا است و یکی از مهم ترین و بهترین سرزمین های فوتبال کشور است. این استان باید تیم لیگ برتری داشته باشد و برای پیشرفت فوتبال گیلان تلاش می کنیم و باید فوتبال را به روز کنیم. امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش باشگاه های کشور باز می گردد تا به کسب بهترین نتیجه کمک کند. در فوتبال به دلیل عدم تعامل تمایلی برای همکاری وجود نداشت اما امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی دارد.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور، پیروزی های فوتبال ملی باعث شده تا گامی هر چند کوچک در جهت نشاط، احترام و شادی ملت برداریم. در طول یک سال گذشته وضعیت تیم های ملی سخت و اسفبار بوده است. اما تیم ملی و فدراسیون فوتبال با وجود خستگی شدید در این شرایط سخت از عادت باخت خارج شده اند و اکنون هر ایرانی در سراسر جهان به این تیم ملی افتخار می کند و فوتبال آسیا با احترام به تیم ملی نگاه می کند. و همکاری

عزیزی هادم درباره فضای فوتبال ایران گفت: در داخل کشور باید فضا به سمت و سویی پیش برود تا بتوانیم همه با هم با نگاه متواضعانه و عمل گرا عمل کنیم و فدراسیون در تلاش است تا عملکرد خود را بهبود بخشد و تلاش بیشتری برای عبور از این امر داشته باشد. مسیر. نمایش .دهد. توسعه فوتبال کشور با استفاده از ظرفیت ها در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و توسعه کلی از نگاه این فدراسیون موضوع مهمی است. منطقه آزاد انزلی یک منطقه آزاد استراتژیک است که امروز میزبان این مجمع است. اما می توان از ظرفیت آن برای توسعه فوتبال در روستاها استفاده کرد. ملوان یکی از تیم های مطرح استان گیلان است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اذعان به پیشرفت فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: عدالت و توسعه فوتبال و نگاه متوازن از مهمترین رویکردهای در دستور کار فدراسیون فوتبال است. فوتبالیست های کشور دوشادوش تیم های ملی بزرگسالان حرکت می کنند و این نشان می دهد که می توان از تجربیات این رشته در گذشته استفاده کرد. در فدراسیون فوتبال باید به استان هایی که تیمی و برنامه ریزی یکپارچه ندارند کمک کنیم فضا را به سمتی ببریم که همه استان ها انسجام لازم را داشته باشند و با توسعه فوتبال علیرغم همه چیز به عدالت در این حوزه کمک کرده ایم. چالش ها و مسائل. در نتیجه.

وی با اشاره به سنگ اندازی گفت: کسانی که می خواهند تخریب کنند باید بدانند که اولین آسیب را به خودشان می زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کارش را انجام می دهد و از طرفی مردم هم متوجه هستند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رشد کرده است. اینها بدانند که تا روزی که هستیم، حتی در بحبوحه مشکلات اقتصادی و در بحبوحه موفقیت تیم های ملی در مسیر فوتبال، اجازه سنگ اندازی نمی دهیم و به زور به روی زمین می رویم. مسیر رشد، پیشرفت و موفقیت ایران بهترین تیم آسیاست و بالاترین رنکینگ را دارد.

عزیزی هادم درباره فوتبال ساحلی استان گفت: گیلان یکی از استان های مهم فوتبال کشور است و ماهیت فوتبال در این استان مشهود است. ساختار تیم منسجم در استان گیلان منحصر به فرد است. در فوتبال ساحلی این استان یکی از مهم ترین پایگاه های ساحلی کشور است و به نظرم باید حداقل یک تیم از لیگ برتر گیلان داشته باشیم. گیلان استانی پراستعداد است و ما در تلاش هستیم تا به همه این استعدادها کمک کنیم و به فوتبال ایران کمک کنیم. این استان زادگاه چهره های ماندگاری چون نام زنده یاد سیروس کایهگران و بسیاری از بزرگان دیگر است و در حال حاضر تیم های ملی بانوان، بزرگسالان و جوانان ایران در اختیار مربیان گیلانی است.

وی در پایان گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ارسال شده و تا ابتدای اسفندماه فرصت داریم تا نمایندگان مجلس به طور خاص آن را بررسی کنند و می دانیم که نمایندگان اشراف کامل دارند و کمک خواهند کرد. که هیچ مشکلی برای فوتبال وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید