پیشنهاد دارم اما جدایی من از پرسپولیس اساساً اشتباه است/ پرسپولیسی ها ناراحت هستند چون به برد عادت کرده اند; نایب قهرمانی ما دست کمی از قهرمانی ندارد


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843205

در مورد رضایان بعد از بازی مقابل فایرسپاسی تصمیم خواهیم گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما از این نایب قهرمانی لیگ ناراحت بودند چون به برد عادت کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی گفت: ابتدا به مردم خوب خوزستان و ایران به دلیل حادثه تلخ در کلانشهر آبادان تسلیت می گویم. یاد و خاطره این عزیزان تا ابد در دل ماست و نامشان جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: دوست داریم مسابقات لیگ را خوب و با بالاترین امتیاز به پایان برسانیم. فجر هم تیم ارزشمند و قابل احترامی است که در بسیاری از مسابقات به آن چیزی که استحقاقش را داشت نرسید و فقط در جمع بندی بد بود. متاسفانه به دلایل مختلف 12-13 بازیکن نداریم اما پرسپولیس یک تیم واقعی است و سعی کردیم با کار تیمی جلو برویم. شناخت خوبی از فجر داریم و سعی می کنیم فوتبال خوب و محترمانه ای ارائه کنیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه چقدر به اهداف خود رسیده اید، گفت: پرسپولیس تیمی است که 5 سال قهرمان شده و در این فصل هدفمان رسیدن به ششمین قهرمانی بود اما یکسری اتفاقات افتاد که نمی خواهیم. معرفی. ما همیشه برای قهرمانی جنگیده ایم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاده این نایب قهرمانی دست کمی از قهرمانی ندارد.

وی افزود: هواداران ما از این نایب قهرمانی ناراحت بودند زیرا به قهرمانی عادت داشتند. هواداران با شناخت ما و همه اعضای باشگاه اگر گل محمدی را خوب حمایت کنند و همه چیز مهیا باشد عملکرد خوبی در نقل و انتقالات خواهند داشت. من مربی بیهوده را آن طور که می خواهد تعریف نمی کنم، اما اگر تیم باشگاه گل محمدی از او حمایت کند، قول می دهم پرسپولیس فصل آینده قهرمان شود. من با گل محمدی برای قهرمانی کاری ندارم به شرطی که باشگاه و هواداران از گل محمدی حمایت کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا رامین رضایان فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر، گفت: الان همایش مسابقه با فجر سپاسی است و دوست دارم در مورد این دیدار بپرسید. 100% رامین بازیکن خوبی است و ارزش های خود را نشان داد. این موضوع باید بعد از مسابقات بررسی شود. بله او در خط حمله خودش را نشان داد اما ما روندی داریم که عملکرد کلی بازیکنان در حمله و دفاع و عناصر مختلف را در نظر می گیرد اما بعد از بازی با فجر گل محمدی این موضوع را قطعی کرد. رامین بازیکن ارزشمندی است و برای ما زحمت می کشد.

مطهری با بیان اینکه نباید از کادرفنی پرسپولیس انتقاد کرد، گفت: این تیم مشکلات بدنی را قبول ندارد. من هستم و اگر بپرسی یا راه بروی می دانم منظورت چیست. نقد منصفانه با تخریب متفاوت است. افراد 16 تا 16 ساله به فضای مجازی و یک سری صفحات خاص می آیند و مشکلات مخربی می گذارند. این با نقد منصفانه فرق دارد. انتقاد منصفانه در حال پیشرفت است و اگر قبول نکنید اشتباه است و نباید مثل کبک سرتان را در برف بگذارید.

وی افزود: می دانم که انتقادات تخریبی را خیلی سازماندهی کرده اند و آمار دارم و می توانم به آنها اشاره کنم اما نمی خواهم دهان خودم و هواداران را ناراحت کنم. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. فردا با فجرسپاسی بازی می کنیم. مشکل فیزیکی این فریم ورک چیست؟ طوری صحبت می کنید که انگار تیم در دسته دوم است. نمی دانم نایب قهرمانی بد است؟ ما 57 امتیاز داریم. وای وای به حرفام دقت کن 3 امتیاز بازی با تراکتور مطمئناً به ما کمیسیون انضباطی می دهد و 60 امتیاز می گیریم. اگر فردا فجر را ببریم 63 امتیاز می شود. فرمول تیمی که در لیگ 30 هفته ای قهرمان می شود، 2 امتیاز در هر بازی است. کجای این تیم مشکل بدنی داشت؟ تیم قهرمان 68 امتیاز گرفت و می دانیم که 2 امتیاز اتفاق افتاده است، بنابراین اختلاف ما 3 امتیاز است. کجای این تیم مشکل بدنی داشت؟ مشکل بدنی تیمی که در دقیقه 85 به گل رسید چه بود؟ این موجی است که منتشر کردند و در فضای مجازی از آن استفاده کردند. چرا؟ با ما همراه باشید چرا!

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه از یک تیم مربی دیگر پیشنهاد دارد، گفت: فردا بازی می کنیم و نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم. یک پیشنهاد وجود دارد؛ اگر بگویم نه، دروغ می گویم. این پیشنهاد دو سال و نیم است اما من به دلایل و اصول خودم قبول نکردم. ممکن است عده ای جور دیگری فکر کنند اما من به دلیل اصولی که داشتم تعهد به باشگاه و دوستی که با گل محمدی داشتم را قبول نکردم. پیشنهاد هست نه دروغ. من بازیکن و مربی پرسپولیس بوده ام و به این افتخار می کنم و سالیان سال به این افتخار خواهم کرد. نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد، اما همیشه دوست دارم صادقانه انتقاد کنم و احترام متقابل داشته باشم. من در عمل مرام و دانش خود را به پرسپولیس و گروهم نشان دادم. مهم نیست چه کسی می خواهد انتقاد کند. امیدوارم فردا برنده شوم، این حرفه ای نیست که بخواهم به آن فکر کنم، خدای ناکرده بعد از بازی بهتر در مورد آن صحبت کنم.

او گفت: گفته شد که باید از تیم جدا شوی و این برایت ناراحت کننده نیست. برو از گل محمدی و درویش بپرس، من جوابی ندارم. این حق طبیعی گل محمدی است که کادرفنی خودش را انتخاب کند، آیا در این چند سال برای ما نظری نداده است؟ این حق طبیعی آقای هیحی است. اصلا. این داستانی است که آنها در فضای مجازی منتشر کردند. کجا دیدی تیمی که 2.5 سال کار می کند 2 قهرمانی، نایب قهرمانی آسیا، سوپرجام و نایب قهرمانی لیگ برتر داشته باشد و بعد بگوید این تیم ضعیف است. خنده دار است این را نمی گویم چون در این جعبه هستم. من از بدنساز آقای رحیم پور دفاع می کنم. من از مربی دروازه بان ها حمایت می کنم. این سوابق واضح است. ایجاد این فضاها زشت است. بالاخره این حق طبیعی محمد است که با هر که می خواهد کار کند. این خبر از اساس اشتباه است.

مطهری با بیان اینکه هر مربی می تواند در یک باشگاه مدت اعتبار داشته باشد، گفت: من با این حرف موافق نیستم، چون مربیانی مانند فرگوسن که حدود 24 سال است در دنیا کار می کنند زیاد هستند. اینطور نیست. مربیان قبلی پرسپولیس فوق العاده بودند، من بارها از آنها تمجید کرده ام و همیشه گفته ام که برای این تیم زحمت کشیدند، اما چرا بعد از فرگوسن میراث به دیگر مربیان منچستر نرسیده است و هر مربی ای که به این تیم می آید شاید نرسد. تیم را به آرامی جمع کنیم؟ ما جانشین مربیان قبلی هستیم. هیچ اشکالی ندارد که ببینیم چه چیزی دوست دارند بگویند. ما عادت داریم در فوتبال به افراد موفق ضربه بزنیم. نمی گویم گروه خودمان، مثال های زیادی مانند دایی ها و غیره وجود دارد. ما دوست داریم موفق ها را در ورزش، اقتصاد یا هر چیز دیگری شکست دهیم… باید این افکار را از خود دور کنیم. پرسپولیس 5 سال قهرمان شده است. انتظار تبریک یا تونل افتخار را نداشتیم. آنها 5 سال است که این تیم را شکست می دهند. حتی رسانه ملی ما می گوید اینتر به میلان تبریک گفته است. این را رسانه ملی ما می گوید.

وی افزود: ما چیزی جز احترام نمی خواستیم، اما چرا شما این را باور می کنید و هواداران و باشگاه ها را در مقابل هم قرار می دهید؟ آقای رسانه ملی چرا از کشتن هواداران و تیم ها بدتان می آید؟ بارها گفته ام که حلقه مفقوده ما در فوتبال احترام و اخلاق متقابل است. رسانه و مربی، هوادار به هوادار، باشگاه به باشگاه، اینها زیبا نیستند چرا عاشق شدیم؟ فلسفه فوتبال لذت بردن است. احترام متقابل. چرا ما داریم این کار را می کنیم؟ ما با این فضای مجازی و مشکلات سطحی و کف خیابان ها فوتبالمان را به جایی نمی بریم.

سرمربی پرسپولیس درباره نحوه برگزاری مسابقات در این فصل با توجه به لغو مسابقات گفت: هم تیمی ها سعی کردند بهترین کارها را ارائه دهند مانند سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، تیم ها، اما شما نگاه کنید شرایط پرسپولیس “یکدفعه تماشاگر می شود. یکدفعه بازی ما به زمین سوم و بی طرف کشیده می شود. جای دیگر چه اتفاقی افتاده است؟ چرا پرسپولیس محروم است؟ بازی در اصفهان است و پرسپولیس محروم است. اگر باشگاه من نمی توانست خوب دفاع کند، چه تقصیر هواداران و این ستاد است این اتفاقات یا بازی صبحگاهی مسابقه با تماشاگر است من از سازمان لیگ انتقاد دارم با اینکه می دانم دوستان ما اینجا خیلی زحمت می کشند اما چرا با پرسپولیس این اتفاق می افتد؟ من این چیزها را می گویم، آنها می گویند این یک عذرخواهی است خوب، همه حرف های من خط کشیده است، گفتم باید قوی تر از عذرخواهی مان باشیم، این یک عذرخواهی نیست. عالی است از نظر برنامه ریزی و انصاف برای همه تیم ها.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید