نایب قهرمانی ما دست کمی از قهرمان ندارد/ در پرسپولیس باید ذهنیت برنده داشته باشی; ما انتقاد را می پذیریم


ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843424

نمی خواهم لاف بزنم اما در این 3 سوال یک پیشنهاد داشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نایب قهرمانی پرسپولیس دست کمی از قهرمانی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فایرپاسی گفت: به رسانه ها خسته نباشید می گویم. امیدوارم در رسالت خطیر خود موفق باشید و همیشه حقایق را به مردم نشان دهید. در مورد بازی هم باید بگویم که فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. امروز 10-11 بازیکن نداشتیم و یکشنبه بازی کردیم. این شرایط برای ما خیلی سخت بود. تیم فجر بیشتر از ما فوت کرد و بهبود یافت.

وی ادامه داد: فکر می کنم فجر 4 خرداد بازی کرد و فرصت بیشتری برای آماده سازی داشت. آنها تیم بسیار خوبی بودند. در نیمه اول فوتبال شناور بازی می کردیم و نقل و انتقالات زیادی داشتیم و گل هم زدیم، اما در نیمه دوم فجرها بهتر از ما بودند و باید این را بپذیریم. این به خاطر خستگی ما در تلاش برای کنترل بازی است. فجر بهتر از ما کار کرد و از ضربات ایستگاهی به دنبال گل بود. تبریک به تیم خوب فجر سپاسی نه به خاطر سقوطش بلکه به خاطر بازی خوبی که مقابل ما انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنها را آنالیز کردیم. درست است که فجر از نظر نتیجه ضعیف عمل کرد اما از نظر فنی بسیار با کیفیت بود. خیلی وقت ها حق باخت نداشتند. در پایان از همه بازیکنان تشکر می کنم. از سیدجلال که مسن ترین بازیکن تیم است تا محمد عمری که جوان ترین بازیکن تیم است. همه تلاش کردند و من به همه خسته نباشید می گویم. ما همچنین از هواداران خوب، واقعی و سپاسگزار خود که ما را حمایت کردند، تشکر می کنیم.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور مطهری گفت: هنوز به ما اطلاعی نداده اند. ما می خواستیم هر چه زودتر این بازی جایزه داده شود، اما شاید کمیته محترم انضباطی استدلال های خود را داشت، بنابراین رای دیر اعلام می شود، اما انتظار داریم رای زودتر اعلام شود.

وی در پاسخ به اینکه وقتی مورینیو با منچستر عنوان دوم را به دست آورد، یکی از بهترین سال های منچستر بود، امسال پرسپولیس هم دوم شد و اینکه سال سختی بود یا نه، توضیح داد: وقتی بازیکنی باشی. مربی در پرسپولیس باید ذهنیت برد داشته باشی و همیشه برای قهرمانی تلاش کنی. امسال هم سعی کردیم برنده شویم، اما کمبودهایی مثل پنجره بسته و شرایط مالی و… وجود داشت که نمی خواهم وارد جزئیات شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه اینها بهانه نیست. با همه مشکلاتی که در خانواده داشتیم، فکر می کنم این نایب قهرمانی دست کمی از قهرمانی ندارد. امروز 60 امتیاز داریم و با بازی با تراکتور می توانیم 63 امتیاز بگیریم در حالی که همین پرسپولیس با 61 امتیاز کمتر از برانکو قهرمان شد. با توجه به فرمول امتیاز دهی به مدت 30 هفته، توانستیم میانگین 2 امتیاز به اضافه یک را کسب کنیم. تیم ما قوی بود اما نمی دانم چرا اینقدر روی تیم ما فشار آمد. ما انتقاد را می پذیریم زیرا می خواهیم جلو برویم. نقد باید در مسیر پیشرفت باشد.

مطهری درباره اینکه آیا پیشنهادی برای هدایت تیم دیگری برای فصل آینده وجود دارد یا خیر، گفت: امسال سال سختی را پشت سر گذاشتیم و من، کادر فنی و بازیکنان تحت فشار زیادی بودیم و باید چند روز استراحت کنیم. . من نمی خواهم لاف بزنم. در این 3 سال پیشنهادهایی داشتم اما اصول خودم را داشتم. ممکن است برخی مخالف باشند، اما من افتخار می کنم که به تیمم متعهد هستم و با گل محمدی کار می کنم. افتخار می کنم که سرمربی پرسپولیس هستم. باید دید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

حمید مطهری پس از خروج از نشست خبری شعری در فقه و مابعدالطبیعه قرائت کرد که به نظر می رسد مربوط به فشارها و انتقاداتی است که از وی در فضای مجازی وارد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید