در این سالها من حداقل 6 پیشنهاد برای مربی داشتم / پرسپولیس مقابل الحلم نیز دارای ذهنیت برنده است

زمان: 09:33
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774750

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برنامه ریزی و تحلیلی که برای این دیدار داشتیم به مصاف الهلال می رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سختی کار در این باشگاه گفت: در طول تقریبا 2 سالی که من در پرسپولیس بودم ، فشار فوق العاده زیاد بود و کار ما سخت بود. ممکن است برخی بگویند من یک مربی جوان هستم ، اما تقریباً 16 سال سابقه مربیگری دارم. در طول این 2 سال کار بسیار سخت بود زیرا مردم و طرفداران انتظارات زیادی دارند. احساس می کنم در این مدت موهایم به دلیل فشار کار بسیار سفید شد.

وی با بیان اینکه فضای التهابی لیگ و فضای مجازی نیز تا حدودی مربیان را نگران کرده است ، گفت: مربیان و عوامل مرتبط با کار فوتبال باید از نظر رفتار اجتماعی زمین فوتبال و دیالوگ های مورد استفاده حرفه ای رفتار کنند. ما الگو هستیم و باید تمرکز داشته باشیم ، باید مراقب رفتار و گفتار خود باشیم ، زیرا جوانان الگو هستند. فضا تا حدودی ملتهب است ، اما با رفتار حرفه ای تر این التهاب کاهش می یابد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این س ifال که آیا برخی مربیان این س questionsالات را رعایت نمی کنند ، گفت: دوستان تمام تلاش خود را می کنند اما گاهی اتفاقات خوبی رخ نمی دهد. در کنفرانس ها و در زمین ، اتفاقاتی رخ می دهد که مربیان ما را زیبا نمی کند. ما مربیان باید کار خود را ابتدا به عنوان معلم و سپس به عنوان مربی انجام دهیم. کار ما بسیار مهم است و باید در رفتار خود بسیار مراقب باشیم.

مطهری درباره اتهامات وارد شده به تیم پرسپولیس در 2 سال گذشته تصریح کرد: این موضوع بسیار سطحی است و من بارها در مورد آن صحبت کرده ام ، نتایج فوتبال در زمین است. “آیا کسی در پرسپولیس از تیم پرسپولیس حمایت می کند؟ در ماه مه ، وقتی کنفرانس مطبوعاتی را برای دیدار پرسپولیس و الریان ترک کردم ، لوران بلان ، مربی حریف مربی فرانسه و پاری سن ژرمن ، پس از کنفرانس با من صحبت کرد و گفت که صرف نظر از نتایج تیم پرسپولیس ، فوتبالی که تصور می کنید خارج از آسیا است.

وی افزود: او نه خانواده من است و نه پرسپولیس. ما باید منطقی باشیم و در مقیاس بزرگتر فکر کنیم ، مسائل سطحی و کف خیابان را کنار بگذاریم. ما باید ساختار باشگاه های خود را تقویت کرده و بسازیم. اگر شکست این و این یک راه خوب برای فرار است ، بیایید سخت کار کنیم تا در یک مسابقه خوب و سالم به نتایج برسیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتراف کرد که پس از خروج برانکو ایوانکوویچ ، بسیاری بر این باور بودند که این تیم قدرت خود را از دست می دهد ، اما بسیاری از پیشکسوتان نیز معتقد بودند که سرخپوشان با ترکیب فعلی خود بهتر بازی خواهند کرد. او گفت: “ما همه بچه های پرسپولیس هستیم.” با این فضای کلی. مربیان قبلی نیز برای این تیم زحمت زیادی کشیدند.

مطهری گفت: ما به عنوان یک پرسپولیسی از برانکو و کالدرون نیز سپاسگزاریم اما کادرفنی فعلی با برنامه ریزی بسیار خوبی به پرسپولیس آمد. در اولین مسابقه ، گل محمدی به بازیکنان گفت: بچه ها ، هدف ما واقعا آسیا است و ما آنقدر فکر می کنیم که به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم. من وارد جزئیات نمی شوم که اتفاقات زیادی رخ داده است ، اما پرسپولیس ثابت کرده است که ارزش بردن دارد.

وی ادامه داد: اگرچه نایب قهرمانی کار کوچکی نبود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. به لطف هر یک از آنها ، کار بسیار سختی بود ، اما خدا با کسب دو عنوان لیگ برتر ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا به ما کمک کرد تا کار بزرگی را انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این باشگاه با اینکه جوایز زیادی را کسب کرد ، پاسخ داد: چرا من به عنوان مربی بهترین تیم ایران در چند سال گذشته باید در مورد مشکلات مالی صحبت کنم؟ اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم ، مشکلات زیادی داریم. از سوی دیگر ، هریک از ما پیشنهادات بهتری داریم که از نظر مالی می تواند برای ما بسیار بهتر باشد ، اما ما واقعاً ایستادیم و سخت کار کردیم. دیروز هم دیدید که گل محمدی قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد. با این حال ، پیشنهادات بسیار بهتری نیز وجود دارد.

مطهری تاکید کرد: من نمی خواهم بازار را گرم کنم ، اما در این دو سال 6 پیشنهاد برای مربی داشتم که از نظر مالی برای من بهتر بود اما واقعاً با تمام وجود برای پرسپولیس کار کردم. من نمی گویم که کار بزرگی انجام دادم زیرا وظیفه من بود و می خواستم با عشق و علاقه کار کنم. من عاشق تیمم و تیمم بودم و صادقانه با هم کار کردیم ، من نیز به این موضوع افتخار می کنم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس 15 مهرماه یک بازی مهم مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت که می تواند انتقام خود را از استقلال بگیرد ، پاسخ داد: “من دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم. انتقام در فوتبال “این یک کلمه در بین طرفداران است ، اما فوتبال ورزشی است که در آن شما باید با نهایت صداقت رقابت کنید و کارها را با خیال راحت انجام دهید. ما همیشه سعی کرده ایم چنین رفتار کنیم.

دستیار یحیی گل محمدی افزود: بازی الهلال با استقلال و دیدارهای قبل و بعد از این بازی را دیدیم. این تیم روزهای خوبی مقابل استقلال نداشت ، اگرچه هزینه های وحشتناکی انجام داد و بازیکنان خارجی مانند موسی مارگا را جذب کرد یا پریرا را با 17 میلیون یورو از وست برومویچ آلبیون خرید. گومیس هم در محوطه جریمه است و عالی است. تیم بسیار خوبی است ، به ویژه در خط حمله. ما اغلب می بینیم که الهلال تحقیر می شود ، اما در واقع اینطور نیست زیرا تیم یک پرونده محترم است.

مطهری در مصاحبه با سلام صبح با شبکه 3 خداحافظی کرد: با برنامه ریزی و تحلیلی که برای این مسابقه داشتیم به مصاف الهلال می رویم. ما هم پرسپولیس هستیم و همیشه گفته ام که ذهن برنده ای خواهیم داشت. شاید هر تیمی در این چند سال اخیر مملو از این قهرمانی ها باشد اما در پرسپولیس همه ما به دنبال پست های دیگری هستیم. با وجود همه مشکلات ، انشاءالله از سد الهلال عبور می کنیم.

وی در مورد وضعیت مهدی عبدی توضیح داد: در دیدار قبل از بازی دوستانه با سپاهان اتفاق بسیار کمی برای مچ پای او رخ داد. به همین دلیل ، ما هیچ ریسکی نکردیم و بیش از 15-20 دقیقه بازی نکردیم. مشکل خاصی نداره یکی دو روز دیگر او را بازسازی می کنیم تا خود را برای دیدار با الهلال آماده کند.

بازیکن سابق تیم ملی امید در مورد بازی بعدی تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی پس از پیروزی مقابل امارات گفت: من به کارکنان و بازیکنان تیم ملی به خاطر کار بسیار خوبشان تبریک می گویم اما باید برخی از آنها را بپذیریم. از نقاط ضعف ما وی گفت: “ما تیم خوبی مقابل امارات نبودیم و من قبلاً گفتم که با وجود تلاش کادرفنی تیم ملی که همه از بستگان و دوستان ما هستند ، تیم بیشتر بازیکن محور است تا تاکتیکی و در بسیاری از موارد کار تیم تیم ملی مدیریت می شود.

مطهری افزود: ما افراد خوب زیادی داریم که در حال انجام وظیفه هستند. ما در برابر امارات عزت خود را نشان ندادیم و ندیدیم که تیم از پشت بازی را بسازد. به همین دلیل ما زمان زیادی را صرف بازی توپ های بلند می کنیم. نگه داشتن توپ و پیدا کردن خود در زمین حریف در تیم ملی ما کافی نیست ، اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم شاهد بازی بسیار خوبی مقابل کره جنوبی باشیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. کره همیشه حریفی محترم بوده است ، اما ما همیشه نشان داده ایم که مردان دوران سختی هستیم و تیم ما در برابر این حریف نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید