باید ذهنیت بازیکنان را عوض کنیم/ دلیل شکست باریج اسنشال مقابل رقیب تایلندی عدم اعتماد به نفس بود.


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834622

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس گفت: باریج اسانس به دلیل عدم اعتماد به نفس مقابل رقیب تایلندی با مشکل مواجه شد و نتیجه قابل قبولی کسب نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فاطمه شعبان همسه سرمربی تیم والیبال باریج اسنس پس از شکست شاگردانش مقابل دایموند فود تایلند گفت: در مقابل دایموند فود عملکرد خوبی داشتیم و در برخی جاها و در امتیازات پیش افتادیم اما متاسفانه نشد. مشکلات اعتماد به نفس پیدا کنید.”

وی به آنالیز دقیق رقیب از کادر فنی تیم باریج اسانس اشاره کرد و افزود: طبق آنالیزی که از تیم حریف داشتیم دو بازیکن تاثیرگذار دایموند فود را اخراج کردیم و سرمربی این تیم آنها را اخراج کرد. . اما بازیکن خارجی تای دایموندفود در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم والیبال باریج اسنشالز بر لزوم کسب اعتماد به نفس تاکید کرد و افزود: فکر می کنم اگر باور داشته باشیم که می توانیم تیم های قدرتمند را شکست دهیم، شکست دادن تیم هایی مانند تایلند دست نیافتنی نیست.

وی افزود: باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم چرا که با توجه به عملکردی که مقابل تایلند داشتیم می توانیم در دو بازی آینده مقابل تیم های باشگاه قزاقستان عملکرد بهتری داشته باشیم و نتیجه را به نفع خود تمام کنیم.

تیم های حاضر در این رقابت ها فردا (چهارشنبه 18 اردیبهشت) استراحت خواهند کرد و باری اسنشالز از ایران در چهارمین دیدار خود از ساعت 12:30 روز پنجشنبه به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید