اعتماد به نفس ما با برد مقابل اروگوئه تقویت شد/ مطمئن هستیم که به دور حذفی جام جهانی صعود می کنیم!


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900195

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به ما گفت: مطمئن هستیم که تیم ملی فوتبال ایران را به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 هدایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ راجر دهسا مربی تیم ملی فوتبال موزامبیک کشورمان در گفت و گو با سایت Timeslive این بازیکن آفریقای جنوبی گفت: ای کاش می توانستیم مدتی را با تیم سپری کنیم. برد اروگوئه ما را هیجان زده تر کرد و اعتماد به نفس مان بالاتر از قبل است.

وی در ادامه گفت: سعی می کنیم بازیکنان مختلف را بشناسیم. زمان بسیار کمی داریم. فقط 5 روز با بازیکنان وقت خواهیم داشت. تا آن زمان بازیکنان با باشگاه خود هستند و کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم، دستمان بسته است.

دهسا درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی 2022 – قطر گفت: مطمئن هستیم که به مرحله حذفی می رسیم. این یک رویداد تاریخی خواهد بود، اولین بار است که ایران به آن دست می یابد. در 2 جام جهانی گذشته ایرانی ها خیلی به مرحله مقدماتی نزدیک بودند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: فقط می توانیم دوباره تلاش کنیم. روحیه جنگندگی و روحیه خوبی در تیم وجود دارد و امیدواریم در جام جهانی بدرخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید