این نسل از تیم های ملی کشتی می توانند سالها بر جهان تسلط داشته باشند / هیجان و استرس کشتی بی نظیر بود

زمان: 20:20
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774677

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای اولین بار در سال های اخیر این هیجان و استرس را تجربه کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سوریان ، نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی در جام جهانی نروژ گفت: هیجان و استرس مسابقات بالاست. بچه ها در همان حوالی با هم دعوا می کردند و ما 4 نفر نهایی داشتیم ، مردم دعا می کردند بچه ها پر شوند و پرچم ایران را بالاتر از پرچم های دیگر ببینند.

وی درباره پیروزی در اولین فینالیست سنگین وزن گفت: “آینده روشن است زیرا فدراسیون کشتی برنامه خود را در دو سال گذشته ادامه می دهد.” باید از کارکنان کشتی و همچنین بچه هایی که می جنگند تشکر کنم. این نتایج امیدوار کننده برای روزهای خوب در آینده است. همه ما از بازی های آسیایی 2022 و 2023 جلوتر هستیم و امیدواریم این موفقیت ها ادامه داشته باشد. این پسران می توانند سالها استاد کشتی جهانی باشند ، میانگین سن آنها 23-22 سال است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد هیجان مبارزه محمدرضا گفت: این اولین بار در سال های اخیر بود که ما این هیجان و استرس را تجربه می کردیم ، مبارزه یزدانی نیز جذابیت خود را داشت ، مبارزه ای نزدیک بود. من انتظار داشتم که شرق شناسی با تفاوت های بیشتر دشمن را شکست دهد ، همه ما امید خود را از دست دادیم ، اما ما امروز تمایل به توانایی را دیدیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید