اظهارات عجیب سرمربی ولز درباره ایران

اظهارات عجیب سرمربی ولز درباره ایران

تیم ملی ولز در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی آمریکا می رود که رابرت پیج سرمربی تیم ملی ولز در نشست خبری پیش از این دیدار حضور داشت و اذعان داشت که تیم های انگلیس و آمریکا شانس بیشتری برای صعود ولز و ایران به دور بعدی مسابقات دارند.

رابرت پیج گفت: ما از ابتدا گفته ایم که از همان بازی اول از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد. ما واقعا از شرایط هتل و محل تمرین راضی هستیم. جو اردوی تیم واقعا آرام است، اما فردا، درست قبل از بازی، بازیکنان آماده حضور در زمین خواهند بود.»

پیه درباره مصدومیت هافبک کلیدی تیمش نیز گفت: جو آلن احتمالا به بازی فردا مقابل آمریکا نمی رسد.می توانیم با این بازیکن ریسک کنیم، ممکن است اتفاقی بیفتد که جو آلن کل مسابقات را از دست بدهد. ما حاضر نیستیم برای بازگشت این بازیکن به زمین ریسک کنیم.

پیج در پایان گفت: به انگلیس و آمریکا نگاه کنید. طبیعتا مردم آنها را به عنوان دو تیم با شانس اول صعود ارزیابی می کنند و بعد نوبت ما و ایران است. می دانیم که در این مرحله و در لیگ ملت های یوفا ثابت کرده ایم که می توانیم با هر تیمی برابری کنیم. ما تازه وارد مسابقات شده ایم و ممکن است چند شگفتی وجود داشته باشد. هیچ فشاری روی ما نیست، از جام جهانی لذت خواهیم برد و رقابت خواهیم کرد. ما این شانس را داریم که به جام جهانی برویم و می‌خواهم به دنیا نشان دهم که چقدر خوب هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید