اظهارات عجیب سرمربی تیم مس درباره دیدار با استقلال

اظهارات عجیب سرمربی تیم مس درباره دیدار با استقلال

دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجانی در هفته چهاردهم لیگ برتر که به برتری آبی های تهرانی انجامید از نظر همه کارشناسان یکی از زیباترین دیدارهای این فصل بود.

تیم محمد ربیعی در این فصل خوب بازی می کند و نتایج خوبی هم کسب کرده است. به همین منظور گفتگویی با این مربی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

مسابقه سخت و زیبایی بود، از نظر ما، شما و تیمتان بهترین هفته را داشتید!

این نظر به لطف کارشناسان خبر ورزشی است. من همیشه سعی کرده ام که شاگردانم فوتبال زیبا و راحت بازی کنند و از سیستم های مختلفی استفاده می کنیم. باور کنید بعد از بازی با استقلال خیلی ها تماس گرفتند یا نوشتند که یکی از زیباترین مسابقات فوتبال را دیده اند و لذت برده اند. گفتند حق عسل شکست نیست.

البته استقلال این فصل تیم قدرتمندی است و لیدر شدن بی دلیل نیست؟

بله درست است، استقلال یک تیم شریف و بازی مقابل آن تیم خیلی سخت است. البته به جز 5 دقیقه ابتدایی بازی که گل خوردیم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. به هر حال فوتبال همین است و شاگردان مجیدی از اشتباهات ما نهایت استفاده را کردند و جواب اشتباهات ما را با گل دادند. در واقع تیم من به تجربه بازیکنان استقلال باخت.

ظاهراً از این اشتباهات بسیار ناراحت هستید؟

در پنالتی اول مهدی ترکمان نیازی به خطا در این گوشه محوطه جریمه نداشت یا در پنالتی دوم که مدافع ما ابتدا به توپ ضربه زد و همچنان فکر می کنم داور نتوانست پنالتی را اجرا کند. گل سومی که همه شاهدش بودند چه شد؟ ما 3 گل زدیم که 2 تای آن بی تجربگی بود.

آیا با آن بازیکنانی که بعد از شکست در رختکن اشتباه کردند برخورد کردید؟

خیر، بازیکنانم تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز در این دیدار انجام دادند و بهترین عملکرد را در مسابقات قبلی داشتند. ما کسی را به خاطر این اشتباهات مجازات نمی کنیم و کسی را زیر سوال نمی بریم. از این اشتباهات درس می گیریم و این برای ما در مسابقات بعدی تجربه خواهد شد.

قبل از زدن گل سوم استقلال امیدوار بودید شاگردانتان گل دوم را بزنند و بازی مساوی شود؟

قبل از اینکه استقلال گل سوم را به ثمر برساند، به تابلوی ورزشگاه نگاه کردم و حساب کردم که 9 دقیقه وقت تلف شده داریم. همونجوری که تعیین کرده بودیم حتما گل دوم و بعد سوم رو میزنیم تا با کامبکی جالب استقلال رو شکست بدیم ولی حیف…!

دیدگاهتان را بنویسید