اظهارات عجیب ستاره پرسپولیس درباره تیم یحیی

اظهارات عجیب ستاره پرسپولیس درباره تیم یحیی

محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی ایران و کاپیتان سابق پرسپولیس، مهدی عبدی را بهتر از شیخ دیابته می شناسد! این جمله را مایلی کوهن در گفت و گوی اختصاصی با خبرورزشی بیان کرد تا بهانه ای باشد برای مصاحبه با مهاجم جوان پرسپولیس …

با همین سوال به سراغ مهدی عبدی رفتیم که ماحصل صحبت هایمان را در ادامه می خوانید:

محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت وگو با خبرورزشی به صراحت به ما گفت که مهدی عبدی بهتر از شیخ دیابته است. این مصاحبه رو خوندی؟

این نظر به لطف آقای مایلی کوهان است. صحبت هایشان را دیدم و انرژی خوبی گرفتم. خوشبختانه پرسپولیس هواداران پیشکسوتی دارد که اکثر آنها از تیم و بازیکنان جوانی مثل من حمایت می کنند. من واقعا با تک تک این عزیزان دست می دهم و امیدوارم بتوانم با ارائه بازی های خوب محبت آنها و همچنین هواداران را جبران کنم.

اظهارات اخیر برخی از مسئولان وزارت بهداشت و سازمان لیگ این امید را ایجاد کرده است که مسابقات لیگ برتر به زودی با حضور تماشاگران و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. میدونی؟

چه زمانی قرار است مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود؟

تاریخ هنوز تعیین نشده است، اما دوست دارید بینندگان چه زمانی برگردند؟

از این هفته پنجم تماشاگران به ورزشگاه ها باز می گردند! من عاشق بازی در مقابل هواداران فوتبال در استادیوم هستم و امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد.

وقتی با فرشاد پی صحبت کردیم گفت فصل بعد مهدی عبدی باید آقای گل شود؟

آقا فرشاد همیشه به من لطف داشتند. هر وقت او را می بینم به من روحیه می دهد اما آقای گلی یک هدف فرعی است. هدف اول قهرمانی در لیگ برتر است.

فکر می کنی هنوز شانس قهرمانی در این فصل را خواهی داشت؟

چرا که نه؟

اما شاید عده ای معتقد باشند که پرسپولیس دچار بحران شده است؟

چه بحرانی؟! اصلاً دوست ندارم وارد این بحث های بیهوده شوم، چون اوایل لیگ بیستم و اوایل لیگ نوزدهم هم همین حرف ها زده می شد اما ما قهرمان شدیم.

یعنی نمک و چیزهای دیگر، درسته؟

اهمیت بحران بسیار متفاوت است. ما تیمی هستیم که می خواهیم برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شویم. این کار بسیار سختی است زیرا همه تیم ها تلاش می کنند این عنوان را از ما بگیرند. این طبیعی است، زیرا 5 سال متوالی قهرمان ایران شدیم و ثابت کردیم که بهترین و بزرگترین هستیم.

مهدی عبدی

آیا شما با اعتماد به نفس زلاتان ابراهیموویچ صحبت می کنید؟

به هر حال مدل من فرق داره! اما از شوخی آخر قبول کنید که پرسپولیس تیم بزرگ و قهرمانی است. شاید بتوانید یک یا دو سال از عنوان خود دفاع کنید، اما 4 سال دفاع از عنوان و کسب پنجمین جام شوخی نیست.

آیا بازی های زلاتان را در میلان دنبال می کنید؟

زلاتان عالیه حتی در این سن که می خواهد وارد میدان شود یا در جریان رقابت با این عظمت، می توان اعتماد به نفس، میل و انگیزه را دید. بازی در سطح اول فوتبال اروپا و ایتالیا تا این سن بسیار رایج است. این یک الگوی فنی عالی برای همه بازیکنان جوان است.

آیا ما زلاتان را در فوتبال خود داریم؟

بله ما زیاد داریم اما سیدجلال حسینی را مثال می زنم. آقا سید با ما هستند و می بینم چقدر زحمت می کشد و زندگی حرفه ای دارد.

فکر می کردی بازی ایران و لبنان مساوی شود؟

زیبایی فوتبال در این است که قابل پیش بینی نیست. بچه های تیم ملی واقعا گل زدند و از دقیقه 90 تا 95 2 گل زدند و برد 2 بر صفر را جایگزین شکست یک بر صفر کردند. به عنوان یک ایرانی خیلی خوشحال شدم و از صمیم قلب آرزو دارم تیم ایران در اردن هم سوریه را شکست دهد.

به بازی در تیم ملی فکر می کنی؟

هر فوتبالیستی که فکرش را بکنید دوست دارد پیراهن تیم ملی را بپوشد. و به این افتخار بزرگ فکر می کنم اما خوب می دانم که برای رسیدن به این هدف ابتدا باید در تیم باشگاهی خودم پرسپولیس خوب باشم.

بالاخره در جام جهانی بازی کرد؟

چرا که نه؟ اهداف من معنی ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید