اظهارات جالب سرمربی سابق پرسپولیس درباره پدیده یحیی

اظهارات جالب سرمربی سابق پرسپولیس درباره پدیده یحیی

سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است رفتن یورگن لوکادیا به نوعی به نفع این تیم بوده است. حمید درخشان ضمن بیان این مطلب می گوید: یورگن لوکادیا اگرچه در خط حمله پرسپولیس مهره تاثیرگذاری بود اما به نوعی باعث شد هم تیمی هایش به او تکیه کنند. تمام توپ ها فقط به گل این مهاجم هلندی ختم شد اما در دیدار مقابل نساجی مازندران شاهد بهترین عملکرد نیم فصل پرسپولیس بودیم. پرسپولیس عالی بازی کرد و نساجی مازندران تیم خوب و یکدستی است که به راحتی تسلیم نمی شود. این بازی آزاد نیست، اما پرسپولیس آنقدر خوب و هجومی بازی کرد که حریف مجبور به شکست سنگین شد.

وی ادامه می دهد: آنچه بعد از رفتن یورگن لوکادیا به چشم می خورد اتحاد، همدلی و یکدستی پرسپولیسی هاست. این تیم دیگر به یک بازیکن وابسته نیست و همه در گلزنی آن سهیم هستند. دیدید در دو بازی اخیر سینا اسبیقی، محمد عمری، دانیال اسماعیلی فر و گیورگی گلسیانی گلزنی کردند که جالب بود. پخش این پست برای امتیاز گرفتن و به نفع پرسپولیس خیلی خوب بود.

ستاره سابق خط هافبک پرسپولیس با تمجید از محمد عمری یادآور شد: این بازیکن 22 ساله نشان داده که پتانسیل بالایی دارد. محمد عمری نه تنها مقابل گل حریف گهر سیرجان گلزنی کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت بلکه توانست در دو بازی دو گل به ثمر برساند و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. بعد از این دو بازی همه از محمد عمری می گویند و هم مایه خوشحالی است و هم جای تامل. محمد عمری جوانی است که امسال به تازگی به میدان آمده است و او، اطرافیان و به ویژه مدیران و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس باید مراقب او باشند. نادیده گرفتن زندگی عمری یا اجازه دادن به این مرد جوان می تواند مرز را به او نزدیک کند. البته مطمئنم یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی فردی با تجربه و ذوق سرما و گرما است که به خوبی از عهده این موضوع بر می آید. خود محمد عمری هم باید بداند که خیلی از جوانان با استعداد و فوتبالیست های فنی وارد این فوتبال شدند اما به خاطر یک اشتباه یا اختلافی که انجام دادند از بین رفتند. بنابراین اولین کسی که باید با محمد عمری همدردی کند خود محمد عمری است.

دیدگاهتان را بنویسید