عصبانیت هواداران از اظهارات جنجالی سرمربی سابق پرسپولیس

عصبانیت هواداران از اظهارات جنجالی سرمربی سابق پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات قرمزهای عمان فاش کرد که اخیرا پیشنهادی از سوی مدیران باشگاه الزمالک مصر برای پذیرش هدایت این تیم دریافت کرده است. به نظر می رسد پیشنهادی که مورد استقبال این مربی نیز قرار گرفته است.

ایوانکوویچ در گفت و گو با کریم رمزی در شبکه 10 مصر گفت: الزمالک تیمی خوب با تجربه و گروهی از بازیکنان استثنایی است و با توجه به این عظمت می توانیم با این تیم قهرمان شویم. -زمالک تیمی است که دوست دارید رهبری کنید.

وی ادامه داد: سابقه مربیگری در کرواسی، فرانسه، چین و آلمان را دارم. خوشحالم که فرصت هدایت الزملک را دارم. آنها به همراه الاهلی بزرگترین تیم های مصر هستند و تعداد زیادی ملی پوش در ترکیب خود دارند.

صحبت های جالب برانکو در عمان نیز با واکنش های زیادی روبرو شد. اینکه سرمربی کروات با وجود قرارداد با تیم ملی، از پیشنهادات خود صحبت کرد و ابراز تمایل کرد که هدایت باشگاه مصری را بپذیرد، خشم عمانی ها را برانگیخت.

اگر برانکو این پیشنهاد را بپذیرد، چالش او با کیروش در مصر نیز دیدنی خواهد بود. الزمالک یکی از تیم هایی است که بیشترین بازیکنان تیم ملی مصر را در اختیار دارد و اگر سرمربی کروات برای چالشی جدید راهی مصر شود، خواهیم دید که چه چیزی در انتظار کیروس به عنوان سرمربی تیم ملی مصر است.

دیدگاهتان را بنویسید