حمایت کامل سرمربی سابق پرسپولیس از عصبانیت یحیی

حمایت کامل سرمربی سابق پرسپولیس از عصبانیت یحیی

حمید درخشان درباره مجازات انضباطی مهدی عبدی توسط یحیی گل محمدی گفت: به من اطلاع دادند که عبدی در مسابقات قهرمانی نساجی شرکت می کند و واقعا متاسفم. آیا این بازیکن فکر نمی کرد که کرون در این شرایط می تواند به این بیماری مبتلا شود؟ آیا او فکر نمی کرد تیم خودش از این مسابقه حذف شود؟ اگر منسوجات را خیلی دوست دارید، باید بروید آنجا بازی کنید. عبدی نمی داند از کجا به این مقام رسیده است؟

وی افزود: وقتی یحیی گل محمدی چنین تصمیمی گرفت به این دلیل است که جایگاه و شأن تیمش به عنوان سرمربی تیم و از همه مهمتر شرایط تیمش را می داند.

درخشان تاکید کرد: عبدی باید بداند که همه عاشق پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند و به جای تمرکز بیشتر روی تمرین، نگاه می کند. مهمترین مسئله در هر تیمی در سرتاسر دنیا مسائل انضباطی است. بازیکن باید بداند که علاوه بر بحث در مورد بازی و نقش مهمی که در تیم ایفا می کند، از جایگاه اجتماعی نیز برخوردار است و نباید با رفتارهای بی پروا این جایگاه را زیر پا بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه حق فسخ قرارداد در قرارداد بعدی داده شد و در زمان صدری این اتفاق افتاد: «مشکل از این بزرگتر است؟» مدیران غیر فوتبالی، پس حق اخراج بازیکنی مثل این را می دهند. عبدی. ما باید به فکر چنین مدیرانی باشیم. حالا پولی که باشگاه داره به رادوشوویچ نیرو نمیده؟ هواداران مدام ما را در خیابان ها می بینند و از شما می خواهند که به پرسپولیس برسید.

وی خاطرنشان کرد: عبدی باید از یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات را بخواهد و یحیی نیز با ناپدری خود موافقت کند تا از شرایط تمرین و مسابقه بیشتر منحرف نشود. عبدی باید به شرایطی برگردد که دیگر اینطور رفتار نمی کند وگرنه اگر اتفاقات را فراموش کند این بازگشت بی فایده است.

دیدگاهتان را بنویسید