ایران به طور کامل از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت می کند


امیر عبداللهیان در این دیدار بر اهمیت و محوریت فلسطین در جهان اسلام تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام می کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت کامل می کند و از بیان آن هراسی ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اقتدار و صلابت محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و توطئه های رژیم استعماری افزود. این موضوع به یک واقعیت ثابت تبدیل شده است که هرجا جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و فلسطین در کنار هم باشند، می توانند معادلات را تغییر دهند.

امیر عبدالخیان افزود: رژیم صهیونیستی منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و ماهیت نژادپرستانه و افراطی رژیم جدید صهیونیستی نیز بر همگان روشن است و روند عادی سازی برخی کشورهای عربی با این غاصب و نامشروع. رژیم منجر به فروپاشی خواهد شد.رفت

در این نشست آقای زیاد نخله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ارائه ارزیابی خود از روند توسعه فلسطین و سرزمین های اشغالی گفت: خوشبختانه گروه های مقاومت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی وحدت بی نظیری دارند و از سوی دیگر دشمن در شکننده ترین وضعیت تاریخی خود قرار دارد.

وی افزود: مقاومت برای ادامه مبارزه آمادگی کامل دارد و پیروزی های مکرر ایران در منطقه غرب را به فکر ایجاد مشکلات جدید برای جمهوری اسلامی ایران انداخته است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی با وضع قوانینی از جمله ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین ثابت کرده است که با ماهیت و اساس موجودیتی به نام فلسطین مخالف است.

وی تاکید کرد: تنها نیرویی که می تواند معادلات فلسطین را در صحنه و در واقعیت تغییر دهد، مقاومت است.

دیدگاهتان را بنویسید