امیر عبداللهیان بر ادامه سیاست ایران در حمایت از آرمان آزادی فلسطین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به ناکامی های رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر مقاومت و ایجاد شرایط جدید برای فلسطینی ها، ابراز امیدواری کرد با تقویت همگرایی بین کشورهای اسلامی شاهد ناکامی دشمنان در کم کردن شرایط باشیم. آرمان مقدس آزادی فلسطین و شهر مقدس.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز اطمینان کرد که مقاومت اسلامی در منطقه و فلسطین در سایه تقویت انسجام، همبستگی و وحدت داخلی خود قاطعانه از حقوق مسلم ملت‌های منطقه و فلسطین حمایت خواهد کرد.

زیاد نخله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با ابراز خرسندی از سفر به تهران و دیدار با امیر عبداللهیان، یاد و خاطره امام خمینی (ره) و رهبران شهید مقاومت از جمله سردار سلیمانی را گرامی داشت. مقام معظم رهبری به دلیل حمایت ها و تشویق های مستمرشان از جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب از مقاومت مردم فلسطین تجلیل و تشکر کردند.

زیاد نخاله با قدردانی از نقش قوی، موثر و سازنده کشورمان در امور منطقه، دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در تعامل با کشورهای مختلف، منطقه و جهان اسلام را نشان از پویایی و صلابت نظام اسلامی دانست. جمهوری ایران و دستاوردها و موفقیت های کشور را مرهون همه کسانی دانست که از امت اسلامی می شناخت.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با ابراز تأسف از برخی تلاش‌ها برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران و کم‌اهمیت جلوه دادن تهدید واقعی رژیم صهیونیستی برای منافع و مصالح امت اسلامی و مسئله فلسطین، تلاش‌ها و مواضع جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه و حمایت از ملت های ستمدیده را در برابر متجاوزان و قدرت های بیگانه نوید خیر و برکت و قدرت برای ملت مقاوم فلسطین و تضعیف جبهه دشمنان دانست. جهان اسلام و بر لزوم حفظ و تقویت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی تاکید کرد.

زیاد نخله همچنین با اشاره به سابقه رژیم صهیونیستی در زیر پا گذاشتن تمامی تعهدات و توافقات خود در روند مصالحه، مقاومت را تنها فرصتی برای مردم فلسطین برای استیفای حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین دانست و بر تداوم برجام تاکید کرد. این مسیر

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز با ارائه گزارشی از آخرین رویدادهای فلسطین، اتحاد و انسجام گروه های فلسطینی را برای تقویت مقاومت اسلامی مردم فلسطین ضروری دانست و بر نقش و جایگاه مهم کشورمان تاکید کرد. ، سوریه و مقاومت لبنان در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و از حمایت مردم، رهبری و دولت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید