برنامه هفتم توسعه هر چه زودتر به مجلس ارسال شود / واقعیت ها در دل برنامه ریزی ها قرار گیرد نه آرمان ها و آرمان ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص برنامه هفتم توسعه نیز گفت: دولت باید هرچه زودتر این برنامه را تهیه و به مجلس بفرستد چرا که مجلس برنامه ششم را یک سال دیگر تمدید کرده است و نباید بیش از این به تعویق بیفتد.

وی افزود: با توجه به اینکه پس از ارسال برنامه به مجلس باید روندی در مجلس طی شود و این کار حدود یک سال دیگر طول می کشد، بنابراین دولت باید هر چه سریعتر این برنامه را تهیه کند.

سلیمی ادامه داد: البته معتقدم برنامه باید بر اساس یک سری واقعیت ها باشد نه آرمان ها و آرمان ها. ذکر این لحظه ضروری است چرا که متاسفانه در برخی برنامه ها یک سری آرمان ها و آرزوها ذکر می شود. البته اینکه می گوییم مبتنی بر واقعیت است، به معنای اندک دیدن نیست، بلکه به معنای واقعیت دیدن آن است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه توسعه به این معناست که ظرف 5 سال کشور می تواند از نظر امکانات موجود جهش داشته باشد و برنامه بعدی تنظیم شود.

وی گفت: البته دولت اعلام کرده است که تدوین این برنامه را آغاز کرده است اما نباید در این زمینه معطل شود و باید هر چه زودتر نهایی شود. مجلس نیز آماده بررسی سریع این برنامه و نهایی شدن آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید