موضوع محوری؛ در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841641

محمدمهدی زاهدی گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به برنامه هفتم توسعه تاکید کردند که در این برنامه های پنج ساله کلی گویی کافی نباشد. زیرا همه می توانند تحلیلی از آن داشته باشند و این باعث می شود که برخی از آنها نادرست به کار روند. بنابراین باید یک سوال اساسی در این زمینه مطرح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان با مقام معظم رهبری گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب ابعاد مختلفی داشت; معظم له به فتح هرمشهر اشاره کردند و گفتند: آزادسازی هرمشهر معادلات جنگ و نقشه های دشمن را به کلی بر هم زد و آنچه موجب پیروزی شد توکل به خدا، مجاهدت در راه خدا، اخلاص، ابتکار و تلاش بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و … اگر روحیه اتخاذ شده برای آزادسازی خرمشهر را در نظر بگیریم قطعا معادلات و پیروزی برابر خواهیم داشت.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اتکال به خدا، تلاش، مجاهدت و ابتکار می توانیم بر مشکلات فائق آییم گفت: بودن یک مسئولیت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت گفت: اهالی عرصه مسئولیت و زیردستان نباید در مسیر خود ناامید شوند و مشکلات را تحمل کنند.

زاهدی با تأکید بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم پایبندی به قانون اساسی، خاطرنشان کرد: معظم له با اشاره به برنامه هفتم توسعه تأکید کردند که این برنامه های پنج ساله نباید به برنامه های کلی محدود شود؛ بلکه باید در برنامه هفتم توسعه، برنامه های پنج ساله را محدود کرد. زیرا همه می توانند تحلیلی از آن داشته باشند و این باعث می شود که برخی از آنها نادرست به کار روند. بنابراین باید یک سوال اساسی در این زمینه مطرح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید