نخبگان مانع سلطه بیگانگان بر کشور هستند/ نخبگان باید به طور کامل مورد حمایت قرار گیرند


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904835

حجت السلام و المسلمین مطیعی در نماز جمعه این هفته شهر سمنان بر لزوم حمایت همه جانبه از نخبگان در همه عرصه ها تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی آن شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: رفتن نخبگان اشکالی ندارد. در خارج از کشور، برای ادامه تحصیل و ارتقای دانش خود، اما از آنها انتظار می رود که به کشور خود پایبند باشند و پس از اتمام تحصیل به کشور خود بازگردند و به کشور خدمت کنند.

وی تصریح کرد: حمایت نخبگان سرمایه گذاری است و انتظار می رود به این رویکرد توجه بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، افزود: نخبگان ثروت، وسیله پیشرفت و مایه سربلندی و اقتدار و مانعی بر سر راه مردم هستند. باید از سیطره استکبار در کشور استفاده کرد و از ظرفیت این میان لایه بیشتر حمایت کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش وحدت گفت: «وحدت» به معنای وحدت جغرافیایی، نژادی و مذهبی نیست، بلکه به معنای وحدت و همدلی برای منافع مشترک امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: ادعای حقوق بشر در کشورهای غربی دروغی بیش نیست و مهر تایید این ادعای دروغ گوانتانامو و بمباران اتمی هیروشیما و کشتار هزاران انسان بی گناه است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: برخی کشورها مانند چین و هند به ابرقدرت تبدیل شده اند و این نشان می دهد که نظام تک قطبی رو به زوال است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به هفته تربیت بدنی و نقش ورزش در سلامت افزود: ورزش و تحرک باید همواره دغدغه جامعه باشد.

امام جمعه سمنان گفت: قطار سمنان، دامغان و شاهرود به مشهد مقدس و برگشت در استان سمنان راه اندازی شد و زائران می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید