عصبانیت سرمربی سابق تیم ملی از قرارداد ویلموتس

عصبانیت سرمربی سابق تیم ملی از قرارداد ویلموتس

مجید جهانپور درباره شرایط تیم ملی کشورمان برای حضور در جام جهانی 2022 قطر گفت: اتفاقات غیرمنتظره ای در فدراسیون فوتبال و تیم ملی رخ داد. ابتدا اسکوچیچ اخراج شد و بعد از چند روز این مربی کروات بازداشت شد، طبیعتا این موضوع به شخصیت اسکوچیچ لطمه زد و اعتبار او را در بین تیم ملی پایین آورد.

وی افزود: فدراسیون و اسکوچیچ به همراه تیم ملی باید شرایط را بهتر کنند تا تیم ملی برای جام جهانی آماده شود.

سرمربی سابق تیم ملی کشور درباره حضور مجدد تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به ما گفت: مشخص است که قرارداد با ویلموتس مایه شرمساری فوتبال و ورزش کشورمان بود. این قرارداد باید به شدت محکوم شود و تنها وظیفه مراجع نظارتی، تعقیب عاملان این قرارداد است.»

وی ادامه داد: با این اتفاقات مهدی تاج نباید برای انتخابات اتحادیه ثبت نام می کرد، شاید به دنبال تبرئه است اما دوست دارم نظارتی صورت گیرد تا کسانی که قرارداد را امضا کرده اند، پول ویلموتس را بپردازند و پول مربی از جیب مردم بیت المال پرداخت نمی شود.

جهانپور بالاخره به بیست و دومین دوره لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: معتقدم چند باشگاه تقریباً به استانداردهای حرفه ای رسیده اند و برنامه ریزی خوبی برای جذب بازیکن و ساختار باشگاه انجام داده اند. البته تیم هایی هستند که مشکل مالی دارند و بازیکنان باکیفیتی جذب نمی کنند و به همین دلیل کیفیت لیگ پایین می آید. فکر می کنم در این فصل شاهد درخشش بازیکنان بیشتری باشیم چون قبل از جام جهانی بازیکنان انگیزه حضور در لیست سرمربی تیم ملی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید