حمایت از تولید نیازمند نگاهی کامل و کامل برای رفع موانع است


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817952

این مدرس دانشگاه و کارشناس سیاسی، حمایت از تولید را نیازمند نگاه همه جانبه و همه جانبه برای رفع موانع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «قدرت الله نیا صادق» استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار است وی نامگذاری سال تولید دانش بنیان، اشتغالزایی را اقدامی هوشمندانه از سوی رهبر معظم انقلاب برای رفع موانع تولید و کمک به اعتلای کشور دانست.

وی گفت: برای دستیابی به تولید باید هر چه سریعتر موانع برداشته و تولید رونق گرفت.

نیاصدق افزود: برای رسیدن به تولید در هر زمینه ای باید دید جامع و کاملی به آن داشت و تمام نقاط قوت و ضعف و هر آنچه که ممکن است مربوط به تولید باشد را بررسی کرد.

وی گفت: تضمین برنامه های تولید موفق، حمایت از صنایع تولیدی کشور، استفاده از نخبگان، کاهش صادرات محصولات کشور و رفع موانع تولید و حمایت های مالی می تواند در ایجاد جهش در تولید موفق باشد.

وی گفت: استعدادها و رشته های خوب در کشور زیاد است و می توان از آنها استفاده کرد و با هوشمندی اگر همه چیز سر جای خودش باشد قطعا می تواند مفید باشد و این در مورد تولید هم صدق می کند.

این استاد دانشگاه گفت: برای جهش تولید نیازمند تلاش جهادی مسئولان هستیم و امیدواریم برنامه های خوبی در این زمینه ارائه شود.

نیاساده در پایان یادآور شد: ریشه آسیب های اجتماعی، بیکاری و معضلات اجتماعی را می توان با تحریک تولید و اشتغال زایی و هدایت استعدادهای کشور در مسیر درست برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب درمان کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید