این ستاد برای 4 هزار شغل موانع تولید تسهیلات را رفع کرده است


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902739

استاندار زنجان با بیان اینکه در برخی موارد ضوابط و قوانین در روزهای عادی مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: در برخی مواقع اشتغال چند نفر برای ما مهم است. از زمان آغاز به کار، ستاد رفع تنگناهای تولید موفق به ایجاد بیش از 4000 شغل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; محسن افشارچی امروز در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارهایی که در این کارگروه انجام می شود ماهیت باز بودن است، اظهار داشت: به مدیران موثر در امور ; چیزی که ما نیاز داریم یک مطالعه ساده، قوانین و قوانینی است که از آنها پیروی می کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی موارد در این کارگروه مشکلات موانع تولید را با همت مدیران برطرف می کنیم و مدیر مربوطه را به پروژه های کلان اعزام می کنیم تا از توان و تلاش مدیر استفاده شود، گفت: بسیاری از آنها واحدهای تولیدی با بانک مشکل دارند که تلاش می کنیم کارها را از بانک ها جدا و تسهیل کنیم تا واحد تولیدی با مشکل مالی مواجه نشود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در بیشتر موارد قوانین و قوانینی برای حل مشکلات مطرح می شود و گاهی قانون در مورد مسائلی که با تعامل سعی در حل آنها داریم سکوت می کند، تصریح کرد: خب.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشور گفت: در برخی موارد قوانین دست و پا گیر زیادی داریم که تلاش می کنیم با آن مقابله کنیم.

افشارچی با بیان اینکه در برخی موارد ضوابط و مقررات در روزهای تعطیل مشکلی ایجاد نمی کند، اما برای ما مهم است که چند نفر را به صورت همزمان استخدام کنیم، گفت: ستاد رفع موانع تولید از ابتدا تاکنون موفق به ایجاد بیش از 4 نفر شده است. هزار شغل

وی ادامه داد: این کارخانه برنامه بلندمدت ندارد و به صورت موردی در مشکلات صنایع دخالت می کند و برنامه سرمایه گذاری خودمان را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید