عصبانیت مدیر آبی ها از اظهارات سرمربی پرسپولیس

عصبانیت مدیر آبی ها از اظهارات سرمربی پرسپولیس

سعید دقیقی درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر گفت: پیکان در تمام دقایق این دیدار بهترین تیم زمین بود و فوق العاده خوب بازی کردیم. حق ما هم برد بود که سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره حواشی این دیدار و ادعای مهدی تارتار برای تماس با برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی ذوب آهن قبل از این دیدار توضیح داد: تارتار یکی از دوستان قدیمی من است. حسین معمار، حسین اینانلو و حسین پاشایی همبازی های من بودند. این اقوام سال گذشته برای پیکان زحمت کشیدند و باید از آنها تقدیر و تشکر کرد اما این حرفه های پرحاشیه بعد از بازی در فوتبال ایران ساخته شد و چندان تخصصی و منطقی نیست.

مدیر تیم فوتبال پیکان افزود: من به فراخوان و این حرفه ها اعتقادی ندارم زیرا از همان ابتدا نمی خواستم بیرون بروم. ما فوتبال باکیفیتی بازی کردیم و موقعیت های بیشتری نسبت به ذوب آهن داشتیم. ما به حق خود رسیده ایم و پرداختن به مسائل حاشیه ای درست نیست. تارتاروس و دستیارانش فوق العاده صادق و قابل احترام هستند اما پیکان در فوتبال ذوب آهن را شکست داد و به همین دلیل باید از بازیکنان جوان با انرژی و تیم خوبمان تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

دقیقی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به شرایط نامناسب ورزشگاه انقلاب کرج توضیح داد: با توجه به کیفیت پایین زمین ورزشگاه شهدای بیت المقدس تصمیم گرفتیم این دیدار را در کرج برگزار کنیم. با وجود بارش شدید باران در یکی دو روز اخیر در کرج، کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب بسیار خوب بود و دلیلی برای بازی در زمین ضعیف وجود نداشت. به همین دلیل ورزشگاه انقلاب را انتخاب کردیم که کیفیت بهتری داشت.

وی در خصوص اظهارات یکی از مسئولان باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه شاید سیستم VAR وارد فوتبال کشورمان شده است مبنی بر اینکه محمدرضا اکبریان تصمیم خود را برای اعلام پنالتی به سود این تیم تغییر داده است، گفت: داور فکر می کند که باید برای ذوب آهن پنالتی بگیرد. البته اکبریان پس از مشورت با داور نظرش را تغییر داد.

مدیر تیم پیکان افزود: فیلم این دیدار نشان می دهد که در محوطه جریمه پیکان اتفاقی نیفتاده است که داور می خواست پنالتی را برای حریف اعلام کند و در صورت اجرای این پنالتی، حقانیت تیم پیکان زیر سوال می رود. به هر حال این حواشی در پایان یک مسابقه سخت طبیعی است، پیکان با وجود کیفیت خوب تیم و کادرفنی ذوب آهن بهترین تیم زمین بود و از نظر فنی پیروز شد.

دقیقی در خصوص اعتراض باشگاه ذوب آهن به نقص اصلی راهروها و رختکن ورزشگاه انقلاب گفت: دیروز قبل از شروع مسابقه برق مجموعه انقلاب قطع شد و به همین دلیل رادیاتورهای ورزشگاه قطع شد. وی ادامه داد: هیئت فوتبال کرج که مسئول برگزاری مسابقه بود با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان البرز این مشکل را خیلی سریع حل کرد و شرایط برای هر دو تیم مساوی بود و برای تیم شایسته ذوب آهن و ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم. از این به بعد

دیدگاهتان را بنویسید