واکنش بیرانوند به عصبانیت سرمربی پرسپولیس

البته بیرانوند خوش شانس بود که تبریزی با بی دقتی به این موقعیت استثنایی ضربه زد و از رسیدن به گل بازماند، اما حتی این هم مانع از این نشد که بیرانوند با پا موقعیت آفرینی کند و دروازه تیمش را به خطر نیاندازد.

این بار در دقیقه 66 روی حمله گل گهر از دروازه بیرون آمد و به عنوان مدافع توپ را گرفت اما زمانی که باید پاس می داد توپ را نگه داشت و چرخید و یک پاس به سید محمد حسینی داد اما این حسینی بود که توپ را کنترل کرد. ، آن را به یکی از هم تیمی های خود پاس داد و در حالی که بیرانوند هنوز به دروازه نرسیده بود، مدافعان دروازه پرسپلوا را نجات دادند.

لحظاتی بعد اما بیرانوند در معرض شوت قرار گرفت و موفق شد توپ را مهار کند. اما در همان لحظه عکس العمل یحیی گل محمدی که در دوربین های تلویزیون شکار شد با زبان بدنش نشان داد که از این حرکت علی بیرو راضی نیست.

بلافاصله پس از سوت پایان بازی، در حالی که بیرانوند برای تشویق او به سمت او آمده بود، یحیی در مورد این صحنه به دروازه بان شماره یک تیمش هشدار داد و به او گفت که باید با حداقل خطر از این توپ ها دوری کند. بیرانوند نیز این لحظات را با عذرخواهی ها و شوخی های همیشگی خود سپری کرد و به یحیی اطمینان داد که با دقت بیشتری کارش را جعل خواهد کرد.

واکنش بیرانوند به عصبانیت سرمربی پرسپولیس

بیرانوند البته بارها با بازی خود موقعیت های خطرناکی ایجاد کرده است اما در عین حال یک بار با چنین نمایشی از داور کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد تا تیمش ده نفره مقابل آلومینیوم قرار بگیرد.

در این بازی هم اشتباه بیرانوند می توانست برای پرسپولیس گران تمام شود اما به هر حال او خوش شانس بود که اشتباهش مانع از برد پرگل پرسپولیس نشد و احتمالا با اخطار یحیی دیگر آن حرکت از سوی او تکرار نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید