عصبانیت عجیب سرمربی پرسپولیس در روز جدید

عصبانیت عجیب سرمربی پرسپولیس در روز جدید

حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با مس کرمان گفت: صحبتم را با داور بازی آغاز می کنم. در آن چند روز مدام از آنالیزور می پرسیدم که داور کیست؟ آیا ممکن است یک تیم 3 هفته متوالی اشتباه کند؟

وی ادامه داد: دو تیم خوب فردا به مصاف هم می روند. مس تیمی کارآمد است و بازی جذابی خواهد بود و سرنوشت ما برنده شدن است.

وی در مورد معلولان و مصدومان تیمش گفت: شیری مصدوم نیست و طبق تاکتیک تیم بازی قبل را انجام نداده اما لیدر تیم است و یکی از دستان تیم است. ایوب کلانتری در دیدار قبل ناعادلانه اخراج شد و برای این دیدار محروم است. بازیکنان دیگری هستند و جای کلانتری را می گیرند. کلانتری ناعادلانه اخراج شد.

سرمربی نساجی درباره قضاوت فغانی در دیدار تیمش مقابل مس افزود: از کمیته داوران می خواهم داوران مجربی را برای ما تعیین کند. کمیته داوران به دنبال این است که برای تیم های بزرگ داوران باتجربه داشته باشد، اما نساجی تیم های بزرگ محبوبیت دارد. به مدت 3 هفته حقوق تیم من رد شد و من نمی توانستم بشنوم. نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم اما صدای هواداران به گوش می رسید. فغانی مایه افتخار داور ایرانی است و من هم در فوتبال ایران و هم در بازی خودمان خوشحالم. فغانی هم اگر اشتباه کند بی هدف است. خودش فوتبال بازی می کرد و بازیکن و مربی را درک می کند. دوست دارم عدالت اجرا شود و به نفع تیم ما گرفته نشود.

مطهری درباره زمین ورزشگاه وطنی نیز گفت: اگر فوتبالیست حرفه ای هستید می دانید که نباید در زمین اصلی تمرین کنید و هفته گذشته دو جلسه در آن زمین تمرین کردیم چون دو جلسه در وطنی تمرین نکرده بودیم. سال ها. اگر حرفه ای هستید، می دانید که نباید در زمین اصلی تمرین کنید. فوتبال علاوه بر ورزشگاهش 3 زمین خوب دارد. اگر 3 جلسه در شهید وطنی تیمم را تمرین کنم چیزی از زمین نمی ماند.

او درباره وحشت بازیکنانش گفت: تیم من نباید اینجا می بود اما داور باعث شد تیم من برای گلزنی عجله کند. پرونده های داوری باعث این اتفاقات شد. البته آنچه می گویم بهانه نیست و باید اشتباهات تیمم را اصلاح کنم. به بازیکنانم گفتم مسائل داوری را نادیده بگیرند و کار خود را انجام دهند.

مطهری درباره خط دفاعی تیمش گفت: یک سری نقاط ضعف در دفاع داشتیم اما در بازی آخر با وجود اینکه 10 نفره شدیم بازیکنانم با فداکاری دفاع کردند و همگی عالی بودند 10 تا داشتیم. مردان برای 40 دقیقه، اما امیدوارم این تورهای تمیز ادامه داشته باشد. من آدم انتقادی هستم و معتقدم برای پیشرفت نقد لازم است.

بالاخره گفت: من روی انتخاب بازیکنان حساس هستم. وقتی آداما به تیم ما پیوست از نظر بدنی آمادگی نداشت. او در لوکامپیونه بازی کرد و بازیکن توانمندی است. او به شرایط خوبی نزدیک می شود.

دیدگاهتان را بنویسید