عصبانیت سرمربی آبی ها: این تیم نیاز به تقویت دارد

عصبانیت سرمربی آبی ها: این تیم نیاز به تقویت دارد

چلسی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در الند رود میهان لیدز یونایتد قرار گرفت و با نتیجه 0-3 شکست خورد.

توماس توخل، سرمربی چلسی پس از باخت سنگین تیمش در این دیدار، با وجود انتقاد شدید از بازیکنان، اعلام کرد که به بازیکنان جدید نیاز دارد. این شکست اولین باخت آبی ها در لیگ برتر در این فصل بود و توماس توخل را عصبانی کرد زیرا ستاره های این تیم، به ویژه ادواردو مندی، دروازه بان سنگالی چلسی، اشتباهات فاحشی مرتکب شدند.

سرمربی آلمانی آبی های لندن پس از پایان بازی به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و اعلام کرد که به بازیکنان جدیدی نیاز دارد تا بتواند در ادامه فصل با رقبای خود برای قهرمانی مبارزه کند. وی گفت: ما از اجرای طرح خود منصرف شدیم و ایده های مختلف را اجرا کردیم. کاری که در ابتدای بازی انجام شد درخواست ما از بازیکنان بود و دیگر تکرار نشد. در واقع چیزی که باعث شد چلسی عملکرد قدرتمندی داشته باشد دیگر در زمین قابل مشاهده نبود و باعث شد بازی یکنواخت شود و در آن لحظه دو گل به حریف دادیم، همین.

توخل ادامه داد: همه چیز اشتباه شد و این روند از دیروز شروع شد. پروازی برای سفرمان نبود و با اتوبوس آمدیم. بازیکنان می توانستند پرواز کنند، اما بلیت برای کادر مربیگری نه. به هر حال تیم نیاز به تقویت دارد و تلاش می کنیم این کار را انجام دهیم.»

چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تحت مالکیت تاد بولی، بیش از 170 میلیون پوند هزینه کرد و ستاره های زیادی به استمفوردبریج آمدند. اما به نظر می رسد برنامه توخل برای تقویت بیشتر تا پایان پنجره در 1 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید