ذوب آهن در نیم فصل به گل های بد نیاز دارد/ تارتار به دروازه بان نیاز دارد


زمان: 07:52 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806195

این مربی فوتبال گفت: ذوب آهن در این نیم فصل گل های بدی به ثمر رسانده است که تارتار باید روی این موضوع کار کند و با وجود اینکه ذوب آهن از نظر جدول وضعیت بهتری نسبت به سال های گذشته داشت اما هواداران ذوب آهن از مهدی تارتار انتظار بیشتری داشتند چرا که در جام حذفی نیز نتوانستند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند و با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی گفت: ذوب آهن با تغییرات مکرر هدایت و تغییر آخرین مربی خود یعنی میتبی حسینی، آوردن مهدی تارتار و حذف بازیکنانی که محتبی حسینی به تیم اضافه کرده است و همچنین جذب بازیکنان زیادی از مهدی تارتار از لیگ های اول و دوم. آغاز شد.

این مربی فوتبال اذعان داشت: می توان گفت اولین تیمی که تمرینات خود را با جدیت و تجهیزات بسیار خوب آغاز کرد ذوب آهن بود. اردوها و دیدارهای تدارکاتی زیادی را برای این تیم شاهد بودیم. و جوانان را به تیم اضافه کرد اما برای تیم ذوب آهن که در آسیا شناخته شده بود و به عنوان تیم قدرتمندی شناخته می شد کافی نبود.

شفیعی گفت: ذوب آهن موفق شد بازیکنانی مثل میلاد جهانی را که استقلال هم می خواست آن ها را حفظ کند اما یک چیز در این تیم مشخص است که ذوب آهن در چند سال اخیر فقط به تربیت بازیکنان جوان لیگ کمک کرده است. آنها پس از کسب تجربه در ذوب آهن به تیم های دیگر پیوستند.

وی افزود: به هر حال تاتار موفق شد تیم را جمع کند و در یکی دو دیدار ابتدایی عملکرد تیم بد نبود اما کم کم نقاط ضعف این تیم نمایان شد. آنها بودند و عملکرد خوبی داشتند، روی نیمکت نشستند و به عنوان ذخیره به تیم پیوستند.

حسن شفیعی ادامه داد: ضعف تیم ذوب آهن را می توان در زمینه ورود به سیستم سه دفاعی دانست که همیشه باعث نابودی خود تیم شده است. تیم ها را دیدیم که از زمین به ذوب آهن حمله می کردند و همچنین بازیکنان را در شش قدمی می دیدیم: «آنها نتوانستند بازیکنان حریف را اسکن کنند.


* در این نیم فصل تیم ذوب آهن گل های بدی به ثمر رساند

این مربی فوتبال گفت: این نیم فصل تیم ذوب آهن گل های بدی به ثمر رساند که تارتار باید روی این موضوع کار کند، هرچند ذوب آهن نسبت به سال های گذشته در جدول بهتر بود اما هواداران ذوب آهن از مهدی تارتار انتظار بیشتری داشتند چرا که در جام حذفی. آنها نتوانستند به نتیجه مطلوب دست یابند و در مسابقات قهرمانی با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

شفیعی گفت: ذوب آهن در خانه حریف موفق شد تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد اما در بازی برگشت صنعت نفت موفق شد ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد و این نشان می دهد که تیم های ذوب آهن از آنها امتیاز می گیرند، باید دقت بیشتری داشته باشند. تیم باید تقویت شود

وی افزود: اگر تارتاروس با سیستم سه دفاعی کار می کند، باید وظایف هر بازیکن را به آنها یادآوری کرد، این تیم باید هم در دفاع و هم در حمله خوب عمل کند و متاسفانه در نیم فصل دوم شاهد تعداد بازیکنان کمتری بودیم. جذب شوند یا بازیکنان کار خوبی انجام نداده اند.


* تارتاروس به یک دروازه بان نیاز دارد

حسن شفیعی گفت: بازیکنانی که تارتار امسال جذب کرده بود از تیم جدا می شوند. تارتاروس به یک دروازه بان نیاز دارد. نمی دانم گردانی که تجربه خوبی داشت و دروازه بان های خوبی داشت چطور از تیم رفت. تارتاروس پس از انتخاب یک دروازه بان خوب نیز باید دفاع خود را تقویت کند.

به گفته این مربی فوتبال، تاتار هافبک و جنگنده بسیار خوبی در میانه میدان دارد، او باید بازیکنان ثابتی را انتخاب کند و بازی را با آنها شروع کند، جابجایی های کمتری انجام دهد، ناگفته نماند ضربه هایی که ذوب آهن از خط خورد. دفاع، گل و بعد بدون گلزنی و تعویق.

شفیعی با بیان اینکه باید روی تاکتیک ایستگاه کار کرد، اذعان داشت: برای تیم های مختلف باید برنامه های متفاوتی در زمین وجود داشته باشد که هم در دفاع و هم در حمله بین دفاع، حمله و هافبک فاصله را حفظ کنیم و به نظر من با تغییراتی که انجام دادیم. ذوب آهن در نیم فصل اول در ذوب آهن هنوز به ثبات اولیه خود نرسیده است.

حسن شفیعی گفت: به نظر من ذوب آهن در نیم فصل پیش رو با توجه به زمزمه هایی که شنیده می شود باید از دنیا محافظت کند و از جذب بازیکنانی که در سایر تیم ها موثر نبوده اند خودداری کند. در نیم فصل دوم شرایط زیادی دارم.» به نظرم سخت است چون تیم های انتهای جدول در حال آماده شدن هستند.

وی افزود: اکنون زمان ترمیم تیم ها است انشاالله در نیم فصل دوم شاهد تحول خوب و بسیار پیشرونده دو تیم سپاهان و ذوب آهن خواهیم بود که هم در فاز حمله می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. و در مرحله دفاع.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید