ذوب آهن – پرسپولیس با دو غایب قابل توجه / حذف پورعلی گنجی و تارتار در هفته اول


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888435

دیدار هفته اول ذوب آهن و پرسپولیس در فولادشهر دو غایب بزرگ و مهم خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازی پرسپولیس و ذوب آچان هفته اول لیگ برتر شنبه هفته آینده در فولادشهر برگزار می شود تا شاهد یک دیدار جذاب باشیم. بازی های پرسپولیس در اصفهان همیشه از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده و از این رو اهمیت و حساسیت این بازی از دوئل بزرگ هفته اول بین استقلال و سپاهان در تهران هم کمتر نیست.

با این حال، این بازی جذاب دو غایب قابل توجه دارد. یک مدافع جدید پرسپولیس و سرمربی ذوب آچان.

مرتضی پورعلیگنجی مدافع تازه وارد پرسپولیس این تیم در اولین دیدار نمی تواند پالش پوشان را همراهی کند.


پور علیگنجی که این فصل به پرسپولیس پیوست، به دلیل اخراج در آخرین دیداری که در لیگ برتر ایران برای نفت تهران انجام داد، دیدار برابر ذوب آخان در فصل بیست و دوم را از دست داد.


پور علیگنجی او که در آن زمان توسط کمیته انضباطی نیز تنبیه شد، به دلیل اتمام زمان، بخشی از جریمه اش تسویه شده است، اما بخشی که مربوط به کارت قرمز و محرومیت است، باید در بازگشت به لیگ برتر باقی بماند.

بدین ترتیب در شرایطی که مدافع تازه وارد پرسپولیس او پس از گذشت چند فصل دوباره به لیگ برتر ایران بازگشت، باید محرومیت مربوط به دوران حضورش در نفت تهران، تیمی که چند سالی است منحل شده و مقابل شاگردان باشد را تحمل کند. مهدی تارتار او در فولادشهر بازی نمی کند.


ce388a11 19da 4c81 b6b7 cc7c1e263417 خبر خاکستری


تاتار از بازی مقابل پرسپولیس محروم شد

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته مقابل گل گهر به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

او اکنون به دلیل اخراج در آن بازی از اولین بازی لیگ جدید محروم است و نمی تواند در بازی حساس هفته افتتاحیه مقابل پرسپولیس روی نیمکت ذوب آکان بنشیند.


a590f4b2 edc8 4356 aa57 5521fe970f4f خبر خاکستری

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید