خرید یحیی مانا برزیلی در برابر ذوب آهن و تارتار

خرید یحیی مانا برزیلی در برابر ذوب آهن و تارتار

دیدار سرنوشت ساز ذوب آخان و پرسپولیس در حالی در اصفهان برگزار می شود که سرمربیان دو تیم محروم هستند.

مهدی تارتار در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته مقابل گل گهر سیرجان کارت قرمز گرفت و به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد. او اکنون به دلیل اخراج در آن بازی از اولین بازی لیگ جدید محروم است و نمی تواند مقابل پرسپولیس روی نیمکت بنشیند.

سرمربی ذوب آچان که نیمه دوم نیمه نهایی پارسال مقابل پرسپولیس را از روی سکوها تماشا کرد، از بازی این هفته محروم شد. تارتار عصر قبل از آخرین دیدار تیمش با پرسپولیس متوجه شد که 4 اخطاره است و نمی تواند روی نیمکت بنشیند. او حالا برای دومین دیدار متوالی مقابل پرسپولیس محروم است و باید باز هم بازی تیمش را از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر تماشا کند.

از طرفی یحیی گل محمدی دو جلسه محروم است و نمی تواند تیمش را از حاشیه زمین اصفهان حرکت دهد.

در دربی دور برگشت لیگ بیست و دوم اتفاقاتی رخ داد که کمیته انضباطی را بر آن داشت تا یحیی گل محمدی را 6 جلسه (4+2) محروم کند که به دلیل دریافت کارت قرمز، او را از این تیم حذف کرد. مدت زمان طولانی.

به دلیل این محرومیت، سرمربی پرسپولیس دیدار مقابل هوادار (کارت قرمز)، پیکان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی را نیز از دست داد اما در دیدار با شهر خودرو روی نیمکت نشست که البته این دیدار نیز با این تیم همراه بود. کارت زرد گرفته شود و در بازی با فجرسپاسی حضور نداشته باشد.

یک هفته پس از پایان لیگ برتر بود که کمیته انضباطی درباره بازی ذوب آهن رای صادر کرد تا سرمربی پرسپولیس به دلیل مشاجره و درگیری با تیپ داور در پایان بازی 30 میلیون تومان جریمه شود. همخوانی داشتن. تطابق دارد. همین ممنوعیت برای فعال شدن 2 جلسه محرومیت تعلیق شده یحیی کافی بود.

اگرچه باشگاه پرسپولیس نامه اعتراضی رسمی خود را به کمیته استیناف برای تخفیف محرومیت دو جلسه ای یحیی گل محمدی ارسال کرد اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

به نظر می رسد دیدار تیم های ذوب آخان و پرسپولیس در اصفهان جدیال حسین پاشایی دستیار مهدی تارتار و اسمارلوس ویرا دستیار اول یحیی گل محمدی برزیلی باشد! کدام یک می تواند در کنار خط موفق تر به نظر برسد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید