اظهارات جالب سرمربی ابی درباره اهداف تیمش

اظهارات جالب سرمربی ابی درباره اهداف تیمش

اینتر شب گذشته در هفته هفدهم لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و موفق شد با چهار گل از سد این تیم بگذرد.

آنها می توانستند در این دیدار گل های بیشتری به ثمر برسانند اما همین چهار گل برای هدایت تیم در جدول رده بندی کافی بود.

اینزاگی پس از بازی به DAZN گفت: بازیکنان خیلی خوب بودند. از آنها خواستم تمرکز کنند، زیرا این هفته بسیاری از باشگاه های بزرگ پس از قهرمانی اروپا به مشکل خوردند. می دانستم کالیاری متمرکز و سازماندهی شده است و ما به سبک مناسب نیاز داریم. هر بار که ترکیب را عوض می کردم، واکنش شدید بازیکنانی که در زمین حضور داشتند را می دیدم. الکسیس سانچز هر روز که می گذرد بهتر می شود و همه کار خود را انجام داده اند.

وی افزود: اکنون در بالای جدول هستیم، پس از 11 سال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم، بنابراین سخت است که عملکرد بهتری داشته باشیم. می دانم که از همان ابتدا خیلی خوب بازی کردیم و اکنون 23 بازی انجام داده ایم، اما راه زیادی در پیش داریم. ما در کسب نتایج مثبت بسیار خوب عمل کردیم.»

سرمربی ایتالیایی ادامه داد: حالا که به اوج رسیده ایم می خواهیم اینجا بمانیم. فقط یک ماه پیش اما هفت هشت امتیاز عقب بودیم، بنابراین می دانیم که این فصل بسیار حساس و جالب است. هدف ما برای کریسمس صعود به دور هشتم لیگ قهرمانان اروپا بود، زیرا اینتر در 11 سال شایستگی رسیدن به این هدف را داشت و ما یک بازی بعد از پایان مسابقات این کار را انجام دادیم. اکنون باید روی قهرمانی ایتالیا برای چند هفته آینده تمرکز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید