اظهارات جالب سرمربی سفید روز نو

صحبت جالب سرمربی سرخپوشان

ونگر 71 ساله سرانجام پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال در سال 2018 باشگاه را ترک کرد و اکنون مدیریت توسعه جهانی فوتبال فیفا را بر عهده دارد.

آرتتا پنج سال زیر نظر ونگر برای آرسنال بازی کرد، قبل از اینکه در سال 2016 از فوتبال خداحافظی کرد و سپس به منچسترسیتی رفت تا با پپ گواردیولا تمرین کند.

این مربی اسپانیایی در دسامبر 2019 و این بار به عنوان سرمربی به آرسنال بازگشت و حالا مدعی است که سرمربی سابقش این باور را به او القا کرده است که مربیگری را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب خواهد کرد.

آرتتا به اسکای اسپورت نیوز گفت: “اگر او نبود، امروز اینجا نبودم و هرگز از این زمان و این حرفه اینقدر لذت نمی بردم.” او 100 درصد انگیزه من برای مربیگری بود. من هنوز جوان بودم و ایده هایی داشتم، اما در سطح دیگری او به من الهام داد که چگونه به فوتبال نگاه کنم. او به خوبی به من یاد داد که باشگاه فوتبال برای یک بازیکن چه معنایی دارد و سوالات زیادی از من پرسید. به همین دلیل درس خواندن را شروع کردم و مربیگری را جدی گرفتم.»

وی افزود: دوست دارم او زمان بیشتری در آرسنال داشته باشد. فکر می کنم بازیکنان او را دوست دارم و حضور او منبع الهام مهمی برای اطرافیانش است. اگر او بیشتر در آرسنال حضور داشته باشد، برای باشگاه بسیار مفید خواهد بود. او بیش از 20 سال در شرایط استرس زا این تیم ایستادگی کرد و مجبور شد کمی از آن فاصله بگیرد. اما من فکر می کنم حضور بیشتر او به نفع همه طرف ها خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید