تجهیزات بیمارستان شهدای زیر آب سوادکوه به روز می شود / تکمیل پل کابلی سفید سفید تا پایان امسال


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817435

محمود حسینی پور گفت: برخی از تجهیزات بیمارستان شهدای زیر آب نیاز به به روز رسانی دارند به ویژه اورژانس بیمارستان که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان اضافه می شود. که در

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سیدمحمود حسینی پور صبح امروز در بازدید از بیمارستان شهدای زیر آب سوادکوه با اشاره به اینکه این بیمارستان در یکی از شهرهای نسبتاً فقیرنشین واقع شده است، اظهار داشت: این بیمارستان در سال 1380 در استان قم قرار دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: علاوه بر مردم این شهرستان خدمات مسافری نیز ارائه می دهد و تنها بیمارستان تهران در حوالی سوادکوه است.

استاندار مازندران افزود: بخشی از تجهیزات این بیمارستان به ویژه اورژانس بیمارستان نیاز به به روز رسانی دارد که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اضافه می شود.

حسینی پور گفت: باید یکسری خدمات ویژه در این بیمارستان ارائه شود تا مردم این منطقه جز در موارد خاص مجبور به مراجعه به مراکز استان نباشند که این حق والایی این افراد نیست و باید توجه ویژه شود. . .

وی گفت: از کادر پرستاری این بیمارستان و سایر مراکز استان که شبانه روز تلاش می کنند و برای ارائه خدمات مضاعف تلاش می کنند قدردانی می کنم.

استاندار مازندران یادآور شد: در اولین جلسه کاری حوزه زیرساخت تکلیف پل کابلی بزرگ بر روی پل سفید را مشخص و پیگیری می کنیم و تلاش می کنم تا پایان امسال این پروژه نیمه تمام به اتمام برسد تا مردم می توانند از این پل استفاده کنند، گذرگاه و تمام تمرکز مجموعه مدیریت شهری باید تکمیل هر چه سریعتر این پل باشد و همه ما در روستا کمک و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید