وجود شبکه کابلی فشار ضعیف در خلیل آباد یکی از مشکلات توزیع برق است/ 70 کیلومتر از نقاط اضطراری شهر به کابل های خود نگهدار تبدیل شد.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918682

صادق پور با بیان اینکه شبکه کابلی فشار ضعیف یکی از مشکلات شبکه موجود است که هم آسیب زیست محیطی ایجاد می کند و هم پایداری شبکه را تهدید می کند، اذعان داشت: در یک سال گذشته حدود 70 کیلومتر از نقاط حادثه خیز یک شهر. به کابل های خود نگهدار تبدیل شده اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین صادق پور مدیر شرکت توزیع نیروی برق خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته و با کیفیت به مردم خلیل آباد به ویژه روستائیان شهرستان موضوعاتی از جمله بهبود شبکه توزیع جابجایی تیرهای برق، اصلاح روشنایی و تعمیر طی سال گذشته در 18 روستای شهرستان افت ولتاژ رخ داد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1402 تمامی 26 روستای شهرستان به طور کامل برای اصلاح شبکه توزیع، جابجایی تیرهای برق، اصلاح روشنایی و رفع افت ولتاژ مورد بحث قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: افزایش تاب آوری ناشی از احتمال وقوع پدیده هایی مانند سیل و طوفان در سطح شهر یکی از اولویت های شبکه توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خلیل آباد با تاکید بر اینکه توسعه و تقویت شبکه فشار متوسط ​​و افزایش نقاط مانور مانند نسبت 10 کلید با قابلیت کنترل از راه دور برای افزایش تاب آوری شبکه انجام شد، اظهار داشت: با انجام این موارد. با اقدامات انجام شده امیدواریم مشکلی پیش نیاید.در خصوص پایداری شبکه برق نباید هیچ پدیده طبیعی در این مورد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه کابلی با فشار ضعیف یکی از مشکلات شبکه موجود است که هم به محیط زیست آسیب وارد می کند و هم پایداری شبکه را به خطر می اندازد، اذعان داشت: در سال گذشته حدود 70 کیلومتر از نقاط اضطراری ژ. .k. از شهر به کابل خود حامی و خلیل آباد یکی از شهرهای پیشرو در این زمینه است.

صادق پور همچنین بیان کرد: تا سال 1403 کل شبکه سیمی شهر خلیل آباد جمع آوری و به شبکه خودپایدار تبدیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید