تبدیل روستاهای حاجی آباد و امیر آباد بیرجند به شهر در حال پیگیری است.


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918053

وحیدی گفت: تبدیل روستاهای حاجی آباد و امیرآباد بیرجند به شهرک در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقاحمد وحیدی امروز پنجشنبه در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت به خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از مناطق کم برخوردار بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روستاهای حاجی آباد و امیر آباد بیرجند بازدید کردیم که در این سفرها از روستاهای حاجی آباد و امیر آباد بیرجند دیدن کردیم. جمعیت مردم در این دو زندگی می کنند آنها در یک روستای بزرگ زندگی می کنند.

وزیر کشور در خصوص مطالبه شهرستانی شدن مردم روستاهای امیرآباد و حاجی آباد گفت: این موضوع در حال انجام است و امیدواریم این خواسته مردم محقق شود.

وحیدی به مشکلات این دو روستا اشاره و بیان کرد: ساخت پل امیرآباد بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش بینی می شود با تقسیم کار بین زیرمجموعه ها تامین شود.

وی با بیان اینکه برای احداث جاده کنارگذر برای انتقال آب های سطحی به این روستاها تامین اعتبار می شود افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم ساخت مدرسه و پارک است که با بنیاد مسکن مبادله می شود. از مدارس حاجی آباد

وزیر کشور با اشاره به مشکلات برق و دسترسی به سایت آلاینده صنوف بیرجند گفت: با توجه به اینکه ممکن است مردم با وجود اجرای این پروژه مجبور به صرف هزینه های زیادی شوند، خواستار عدم اجرای هیچ یک از مشکلات بودند. بودن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید