تبدیل بیمارستان شبانه روزی میلاد بیرجند به ملک در حال انجام است


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883585

سبحانی بیان کرد: بیمارستان میلاد به دلیل نداشتن بودجه مصوب یکی از چالش های مهم است و هزینه های آن بر اساس نتایج آن تامین می شود، این در حالی است که در خراسان جنوبی این بیمارستان هیات مدیره عملکردی ندارد و نیاز به تبدیل به یک بیمارستان خصوصی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، ابوالفضل سبحانی امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال بررسی رسیدگی به مسئولیت حدود 400 هزار بیمه شده هستیم. تامین اجتماعی استان».

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 50 درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: در دوران شیوع کرونا، همکاران ما به دلیل کمبود نیرو در بیمارستان های شهید رحیمی و میلاد تحت فشار زیادی قرار گرفتند. ، اما در کنار وظایف اداری برای رضای خدا تلاش می کنند.

دکتر دکتر با اشاره به فعالیت های بیمارستان شهید. درمانگاه رحیمی، پلی کلینیک طبس، نهبندان، قاین و فردوس گفت: در درمان مستقیم (رایگان) 50 درصد درمان در استان داریم و مابقی با خرید خدمات از 511 مرکز انجام می شود.

سبحانی ادامه داد: میزان درمان مستقیم در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری (26 درصد) است و 50 درصد مردم استان به دلیل محرومیت و ناتوانی در پرداخت از جیب خود از درمان رایگان استفاده می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 320 میلیارد تومان در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره جدید حکومت هدف سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت در استان است افزود: بیمارستان میلاد به دلیل نداشتن بودجه مصوب و تامین اعتبار هزینه های آن یکی از مهمترین چالش هاست. بر اساس عملکرد این بیمارستان، در حالی که در خراسان جنوبی این بیمارستان یک هیئت مدیره عملکردی نیست و باید به بیمارستان خصوصی تبدیل شود تا حدود 265 نفر از پرسنل آن حقوق و کمک هزینه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید