علوم پزشکی هرمزگان: تعداد معتادان در حاجی آباد به 22 نفر رسید. یک زن و بقیه مرد هستند /محدودیت سنی مسموم شدگان بین 16 تا 65 سال است/ حال نفر دوم وخیم است.

علوم پزشکی هرمزگان: تعداد معتادان در حاجی آباد به 22 نفر رسید.  یک زن و بقیه مرد هستند /محدودیت سنی مسموم شدگان بین 16 تا 65 سال است/ حال نفر دوم وخیم است.

رویا جهانگیری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش مسمومیت های مشروبات الکلی دست ساز در حاجی آباد به ۲۲ نفر خبر داد. وی محدوده سنی مسموم شدگان را بین 16 تا 65 سال اعلام کرد که یکی از آنها زن و بقیه مرد هستند، خاطرنشان کرد: 10 نفر از مسموم شدگان هم اکنون در بیمارستان های بندرعباس و حاجی آباد بستری هستند که دو نفر از آنها هستند. در شرایط بحرانی در بخش مراقبت های ویژه قرار می گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش مسمومیت های مشروبات الکلی دست ساز در حاجی آباد به ۲۲ نفر خبر داد.

رویا جهانگیری صبح امروز (12 تیر) با تشریح این خبر اعلام کرد: تعداد مسموم شدگان با مشروبات الکلی خانگی از 11 نفر در 10 خرداد به 22 نفر تا شب گذشته 11 تیرماه رسیده است.

وی محدوده سنی مسموم شدگان را بین 16 تا 65 سال اعلام کرد که یکی از آنها زن و بقیه مرد هستند، خاطرنشان کرد: 10 نفر از مسموم شدگان هم اکنون در بیمارستان های بندرعباس و حاجی آباد بستری هستند که دو نفر از آنها هستند. در شرایط بحرانی در بخش مراقبت های ویژه قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید