فرسودگی 40 درصدی شبکه توزیع آب شرب خلیل آباد/ 4 کیلومتر تعویض و تعمیر در شش ماهه اول سال.


ساعت: 10:18
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1918431

کاظمی با بیان اینکه حدود 40 درصد شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب فرسوده است، گفت: سال گذشته 10 کیلومتر و در 6 ماهه نخست سال 4 کیلومتر دیگر تعویض و تعمیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کاظمی مدیر آبفای شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی بیان کرد: آب و فاضلاب شهر خلیل آباد بیش از 25 هزار مشترک دارد که از 17 حلقه چاه عمیق تامین می شود.

وی با بیان اینکه موضوع کمی و کیفی آب شرب مورد توجه امور آب شهرستان است، آب شرب خلیل آباد یکی از با کیفیت ترین منابع موجود در استان خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: نمونه برداری و آزمایش مربوط به کیفیت است. آب آشامیدنی به صورت دوره ای انجام می شود.

مدیر آبفای خلیل آباد با تاکید بر اینکه 4 حلقه چاه جدید حفر و تجهیز شد تا میزان آب شرب این شهرستان افزایش یابد، تصریح کرد:

وی با اشاره به اینکه حفاری و تجهیز 2 گمانه عمیق نیز جزء طرح آبرسانی شهرستان است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، اذعان داشت: یکی از مشکلات تامین آب شهرستان وجود آب است. یک شبکه فرسوده که حدود 500 کیلومتر شبکه توزیع و خط است، انتقال آب شرب داریم، حدود 40 درصد این شبکه فرسوده است.

کاظمی با بیان اینکه سال گذشته 10 کیلومتر و در 6 ماهه اول سال حدود 4 کیلومتر تعویض و تعمیر شد و این امر ادامه خواهد داشت، گفت: احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر خلیل آباد یکی از نیازها است. که انجام می دهند ما برای اقدام هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید