تعمیر 10 هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال / «سمند سورن» در مرحله تعمیر از مردادماه


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878890

معاون ساخت و توسعه مناطق شهری و روستایی وزیر نیرو با اشاره به پیش بینی تعمیر 10 هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال جاری از نوسازی تاکسی های فرسوده سمند سورن از مردادماه خبر داد. . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جمالی نژاد در تشریح روند نوسازی تاکسی های فرسوده در کشور گفت: برای نوسازی تاکسی ها هدف گذاری شده و سال گذشته تعمیر 10 هزار تاکسی فرسوده در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد 9 هزار و 935 تاکسی. بازسازی شدند.”

وی افزود: یکی از فرصت های خوب برای ارتقای کیفی ناوگان تاکسیرانی شهری کشور، بحث واردات خودرو با اولویت ناوگان برقی و هیبریدی است و تلاش می کنیم در این مصوبه بخشی از نیازهای خود را در این مکان برطرف کنیم. دولت برای واردات خودرو

معاون وزیر کشور تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 1500 دستگاه تاکسی فرسوده تعمیر شده است. امیدواریم با اقدام به موقع برای تحویل خودروهای جدید که قرار است برای ارتقای تاکسی ها استفاده شود، بتوانیم از ماه آینده تا پایان سال 10 هزار تاکسی فرسوده را ارتقا دهیم.

جمالی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود درباره استفاده از خودروهای جدید در ناوگان تاکسیرانی گفت: دو خودروی مورد استفاده در صنعت تاکسیرانی تاکنون پژو 405 و سمند بر پایه مشعل گازی هستند که توسط شرکت خودروسازی اعلام و تایید شده است. توسط دولت در ماه می این ماه متوقف شد. با توجه به اقدامات بعدی خودروی سمند سورن باید از مردادماه در مرحله تعمیر تاکسی های فرسوده قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید