136 تاکسی فرسوده پیکان کرج با وام نوسازی از رده خارج شدند/ طرح یکپارچه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی معرفی شد.


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904626

امیر آتانیا گفت: نرخ خودروهای فرسوده در سایت های نوسازی ناوگان متفاوت است و مبلغ به صورت نقدی به حساب راننده واریز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر عطایی نیا معاون حمل و نقل شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سامانه نوسازی خودروها و تاکسی های قدیمی فعال است.

آتانیا افزود: سازمان مدیریت مصرف سوخت کشور متولی ساماندهی سامانه مذکور است و در سال گذشته 313 خودرو نوسازی شده است.

وی بیان کرد: سایت در حال حاضر با توجه به معیشت رانندگان برای پرداخت نقدی باز است در حالی که پیش از این 60 میلیون وام به تاکسی ها داده شده بود.

راز توضیح داد: از 313 خودروی ذکر شده، 136 دستگاه پیکان فرسوده بودند که در اولویت وام قرار گرفتند، در حال حاضر 45 خودرو برای نوسازی باقی مانده است.

معاون حمل و نقل شهرداری کرج با اشاره به اینکه تاییدیه ایران خودرو برای پژو جی ال ایکس و سورن است، گفت: خودروها شماره گذاری شده و آماده استفاده هستند.

عطایی نیا افزود: نرخ خودروهای فرسوده در سایت های نوسازی ناوگان متفاوت است و مبلغ آن به صورت نقدی به حساب راننده واریز می شود.

وی بیان کرد: پرداخت الکترونیکی عوارض یکی از اولویت های سازمان حمل و نقل است و گرفتن وجه نقد در حال سخت شدن است.

عطایی نیا تصریح کرد: اتوبوس ها مجهز به پرداخت الکترونیکی هستند اما برای تاکسی ها مذاکرات زیادی با کاربردهای مختلف انجام می شود.

معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: امیدواریم با راه اندازی طرح تلفیقی، شهروندان و تاکسیرانان بتوانند از آن حمایت کنند تا به نتایج خوبی برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید