90 درصد شبکه کم فشار هوای البرز به کابل خود نگهدار تبدیل شد


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896667

محمدمهدی بهرامی گفت: تا اواسط سال آینده تمامی شبکه های سیمی البرز جمع آوری و به کابل های خود نگهدار تبدیل می شود که این امر باعث کاهش سرقت تجهیزات می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی بهرامی معاون خدمات مشترکین اداره برق استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: بزرگترین دستاورد البرز در سال جاری گذراندن تابستان بدون قطعی برق بود.

بهرامی افزود: سال گذشته فشار زیادی به صنعت برق و شبکه وارد شد اما امسال مردم نسبتاً خوشحال بودند و هیچ نگرانی بابت این مشکل در البرز نداشتیم.

وی بیان کرد: شبکه هوایی 20 کیلوولت 72 کیلومتر، شبکه زمینی 20 کیلوولت 10 کیلومتر و شبکه فشار متوسط ​​در مجموع 82 کیلومتر افزایش یافته است.

بهرامی تصریح کرد: شبکه کم فشار هوا 90 کیلومتر افزایش یافته و موفق شده ایم 90 درصد شبکه فشار ضعیف را به کابل خود نگهدار تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا اواسط سال آینده تمامی شبکه های سیمی البرز جمع آوری و به کابل های خود نگهدار تبدیل می شود، گفت: این امر باعث کاهش سرقت تجهیزات می شود.

بهرامی افزود: در شبکه فشار ضعیف 130 کیلومتر مساحت افزایش یافته و مشترکین جدید به اداره برق اضافه شده و یا به دلیل افت ولتاژ شبکه جدیدی اضافه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امسال 33 هزار مشترک جدید به شبکه برق البرز اضافه شده و 470 ترانش نیز نصب شده است.

معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز تاکید کرد: زمان تحویل انشعاب از 32 روز به کمتر از 10 روز کاهش یافته است و این موضوع تسریع در ارائه خدمات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید