پیکر شهید مدافع حرم «رحیم کابلی»؛ میهمان مجلس بزرگ عاشوراییان نکا


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887432

علی نجفی گفت: پیکر شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی میهمان اجتماع عظیم عاشوراییان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نجفی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: در ماه محرم افتخار میزبانی از شهدای مدافع حرم شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان و همزمان با اجتماع عظیم را داریم. عاشوراییان روز چهارشنبه در میدان جانبازان مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید کابلی برگزار شد که در دستور کار داریم.

وی افزود: به همین مناسبت از تمامی مردم استان نکا و شهرستان های مجاور به ویژه خانواده های معزز و معزز شهدا و ایثارگران دعوت می شود در این مراسم حضور یابند تا بتوانیم بهره کافی را از این مراسم ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا اعتراف کرد: شهدای عزیزمان در اردیبهشت ماه سال 1398 در منطقه عملیاتی هانتومان واقع در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند و پیکرهای پاکشان پس از 6 سال و ورود این عزیزان به وطن بازگشتند. شهادت مصادف با ورود امام حسین (ع) بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدای عزیزمان مانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با ورودشان در این ایام این پیام را به ما می رسانند که شهید کابلی در وصیت نامه خود از دشمنی می گوید و همه ما را به دشمنی فرا می خواند. همدل

وی افزود: ایشان در این ایام بر مسئولیت ولایتمداری تاکید می کنند و به خواهران محترم توصیه به رعایت حجاب می کنند چرا که دشمن این روزها به گونه ای دیگر حجاب را ترویج می کند تا دختران و بانوان ما حجاب اسلامی را رعایت نکنند و آنها را به کشف حجاب دعوت می کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید