به آنها پول بدهید، استخر مدرسه را تکمیل می کنیم/ تجهیزات استخر زیر آفتاب، مستهلک می شود!


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904445

پروژه استخر دانش آموزی و فرهنگی اسدآباد که دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و به 16 سال رسیده است، اما همچنان با پیشرفت 65 درصدی و استهلاک تجهیزاتش، تا افتتاح بر طبل نیمه کاره زیر آفتاب می کوبد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; در راستای اهمیت، فواید و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، هفته ای که از آن آغاز می شود 26 اکتبر است، در تقویم با عنوان “تربیت بدنی” وارد شده است.


شنا یکی از ورزش‌هایی است که بیشتر افراد در دوران کودکی و نوجوانی به آن علاقه دارند و شاید در بزرگسالی و کهنسالی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز، آسیب‌دیدگی و ناتوانی‌های جسمی می‌شوند، از آن بهره ببرند..


و در همین راستا تصمیم گرفتیم دوباره به موضوع یکی از پروژه های نیمه تمام اسدآباد بپردازیم که قرار است نه تنها برای تربیت بدنی کودکان و نوجوانان بلکه برای مربیان نیز مورد استفاده قرار گیرد و نقش مهمی در بدن دارد. آموزش و پرورش به عنوان یکی از تحقق خواسته های مردم این شهر.


پروژه گروه دانش آموزان و معلمان ورودی 16 سال دیر شد 5 سال آغاز فعالیت اجرایی آن آغاز می شود 65 نرخ پیشرفت فیزیکی به عنوان یک الزام افزایش می یابد.


ساخت این پروژه استخر در زمینی در دبیرستان حضرت زینب(س) سابق به مساحت 2 هزاران و 435 مترمربع زیربنای آن آغاز شده و قرار است یکی از مدرن ترین استخرها باشد که همچنان تا افتتاح بر طبل نیمه کاره می کوبد.!


البته در اولین سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان همدان اعتباراتی برای پروژه های نیمه تمام این شهرستان تخصیص داده شد که به گفته حسین شیرکایی فرماندار اسدآباد سه میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها اختصاص یافت. استخر دانش آموزی.


سجاد محمدی شمیم ​​رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: در حال حاضر نمای بیرونی پروژه استخر به اتمام رسیده و تا کنون کارهای داخلی آن باقی مانده است. 65 درصد پیشرفت فیزیکی به دست آمده.


وی گفت: اعتبارات آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهوری خوب بود و یکی از پروژه هایی که در این سفر اعتبار دریافت کرد، پروژه استخر نیمه تمام است..


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: اعتبار این طرح از محل تخصیص این طرح در طول سال تامین می شود. 1401 تکمیل می شود که هنوز توزیع نکرده اند.


وی با اشاره به اینکه تجهیزات استخر از سه سال گذشته خریداری شده و در حیاط آموزش و پرورش زیر آفتاب در حال استهلاک است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال تکمیل می شود..


کیومارت سرمدی نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پروژه اسدآباد از جمله استخر عمری بسا نیمه کاره است، اظهار کرد: پروژه اسدآباد نیمه تمام است. 15 سنشون کم و بیش هست..


وی گفت: بخشی از وظایف سفر ریاست جمهوری در توزیع اعتبارات توزیع می شود که باید به تدریج توزیع شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید