اظهارات جالب مانوئل نویر درباره سرمربی آلمانی

اظهارات جالب مانوئل نویر درباره سرمربی آلمانی

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان تیم ملی آلمان با تمجید از هانسی فلیک، سرمربی آلمان، گفت که مطمئن است این مربی در آماده سازی مانشافت برای دیدار با قطر به خوبی عمل خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی آلمان در جدیدترین مصاحبه خود گفت: هانسی می داند چگونه با هر بازیکنی رفتار کند. او ساکت نیست و زیاد با بازیکنان صحبت می کند. هدف هانسی مشخص است. به عنوان مثال، اجازه دهید به لیگ قهرمانان 2020 در لیسبون اشاره کنم. باید در تورنمنت بی سابقه ای شرکت می کردیم و تیم باید به شکل ویژه ای آماده می شد. هانسی به ما گفت که باید بجنگیم و فقط روی رقابت تمرکز کنیم. این را می توان با المپیک مقایسه کرد. در لیسبون، می‌توانیم روی یک تورنمنت تمرکز کنیم، درست مانند ورزشکاران المپیکی در المپیک. جام جهانی قطر برای ما تجربه خاصی است زیرا هیچ کدام از ما تجربه بازی در جام جهانی در زمستان و نیم فصل را نداریم. هانسی با همین ذهنیت سعی می کند ما را برای جام جهانی قطر آماده کند.»

وی درباره نقش بازیکنان بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان نیز گفت: ما بازیکنان بایرن مونیخ که در تیم ملی آلمان حضور داریم همگی در شرایط خوبی هستیم و در اوج تمرینات هستیم. حداقل من این احساس را دارم. فقط باید آن حس خوب را با خود به قطر ببریم و در پیراهن تیم ملی بدرخشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید