قدردان زحمات مانوئل در هندبال ایران هستیم


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816141

رئیس فدراسیون هندبال از زحمات سرمربی سابق تیم ملی تمجید کرد

رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با مانوئل فرناندز از زحمات سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با مانوئل فرناندز سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران با تمجید از خدمات وی در تیم ملی گفت: ما در ایران هستیم. فرهنگ ما همیشه قدردان زحمات مردم هستیم و از زحمات آقای مانوئل فرناندز در دوران هدایت تیم ملی هندبال ایران قدردانی می کنیم.

وی افزود: من و مانوئل به هدف خود یعنی صعود به جام جهانی رسیدیم و اکنون با وجود اینکه همکاری ما با مانوئل به پایان رسیده است، از زحمات او تشکر می کنیم و مانند استقبالی که از او شدیم. تعقیب و گریز خوب از او. .

رئیس فدراسیون هندبال با ابراز امیدواری از موفقیت روزافزون سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران، افزود: در بسیاری از مواقع دیده ام که مانوئل با عشق و تعصب در تیم ملی و دوستی که داشتم کار می کند. او همیشه در کنار مانوئل خواهد ماند.» هندبال بهانه ای برای دوستی ما بود و لازم می دانیم از زحمات آقای مانوئل در دوران حضورش در ایران و هدایت تیم ملی قدردانی کنیم.

در این دیدار مانوئل فرناندز در ارزیابی این دیدار خطاب به رئیس فدراسیون هندبال گفت: از شما و فدراسیون هندبال بابت تمام زحماتی که در این مدت برای من کشیده اید تشکر می کنم. در مدتی که تیم ملی را هدایت کردم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام دادم.

وی افزود: ایران افراد محترم زیادی دارد و من انرژی زیادی از مردم ایران گرفتم و خوشحالم که توانستم تیم ملی را جهانی کنم اما ناراحتم که نتوانستم از مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرم. . با وجود مردم مهربانی که ایران دارد، کار در این کشور آسان است.

فرناندز با تمجید از موفقیت های اخیر هندبال ایران گفت: ایران کشور بزرگی است و با این ظرفیت و پتانسیل لازم بود این اتفاقات مثبت در هندبال رخ دهد. مطمئن باشید در جام جهانی سوئد-لهستان پرچم ایران را در دست خواهم گرفت و از تیم ملی ایران استقبال خواهم کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید