ما قدردان تلاش های متحد جمهوری اسلامی ایران هستیم


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884375

شریف گفت: تقویت حافظه تاریخی، تحلیل و تحقیق در نظرات علمای جهان اسلام و برجسته سازی مشترکات از جمله عوامل تقویت وحدت اسلامی و مقابله با توطئه دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، معلم عرفان رشید شریف روز چهارشنبه در اولین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار داشت: اسلام دین وحدت آفرین برای تقویت انسجام جامعه است و در قرآن کریم بر برادری و زندگی مسالمت آمیز تاکید شده است.

وی افزود: آموزه های اسلام بر احترام به اقوام و مذاهب تاکید دارد و ما مسلمانان باید با پیروی از سیره رسول الله (ص) و تعالیم قرآن برای تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی تلاش کنیم.

استاد رشید شریف تقویت حافظه تاریخی، تحلیل و تحقیق در نظرات علمای برجسته جهان اسلام و تاکید بر مشترکات را از عوامل تقویت وحدت اسلامی و مقابله با توطئه دشمنان اسلام برشمرد.

وی افزود: وزارت اوقاف اقلیم کردستان عراق همواره تلاش کرده است دل های مسلمانان این منطقه را به هم نزدیک کند و خوشحالیم که امروز شاهد برگزاری نشست منطقه ای وحدت اسلامی در شهر سنندج و در شهر سنندج هستیم. ایران.

معاون اوقاف اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: بر خود واجب می دانیم از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای نزدیک شدن به قلوب مسلمانان منطقه تشکر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید