توانمندی های نظام اسلامی و ملت ایران را برای نسل جوان تبیین کنید/ مسئولان باید قدردان ملت باشند.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807880

امام جمعه عیلام با بیان اینکه دشمن با وعده های توخالی سعی دارد ذهن جوانان ما را از داشته ها و توانایی های خود غافل کند و آنها را دور کند، گفت: حقانیت نظام اسلامی و ملت ایران باید تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه (23 بهمن) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) (ره) در این شهرستان با اشاره به میلاد حضرت علی (ع) و حضرت جوادالائمه (ع) گفت: به پیروی از وجود گرانقدر حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) افتخار می کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران سرشار از خیر و برکت و روشنگری بود. امروز که این میراث گرانبها به دست ما می رسد، به روح پاک همه شهدا و ایثارگران انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، حرم و سلامت درود می فرستیم.

وی با یادی از امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام راحل از خط اطهار(ع) با قیامی همچون قیام پیامبران الهی با ظلم، ظلم و کفر مبارزه کرد و مردم را رهبری کرد. ایران از ظلمت تا روشنایی، خداوند متعال به ملت ایران نیز این حق را داد که به ندای امام زمانش لبیک گفته و بر عهد و پیمان با او ثابت قدم و وفادار باشند.

امام جمعه عیلام با بیان اینکه باید قدردان خداوند بزرگ به خاطر این نعمت انقلاب باشیم که به نسل حاضر عطا کرده است، یادآور شد: امروز در موقعیت زمانی و مکانی قرار داریم که زمینه ساز حرکت جهانی موعود است. از ادیان جهان در سراسر جهان در این سیاره باشید.

حجت‌الاسلام دکتر کریمی تبار گفت: باید قدردان ملتی باشیم که شجاعانه پای عهدی که بسته‌اند ایستادند، سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند، اما کنار نرفتند و دین خود را به دنیای خود نفروشند و شجاعانه گفتند ما نیستیم. اهل کوفه هستی، علی را رها کن.»

وی افزود: امروز مردم ایران اسلامی و ایلام علیرغم همه تبلیغات گسترده دشمن به صحنه آمدند و مانند روزهای اول انقلاب با همین شور و شوق در مراسم بچمن 31 اسفند شرکت کردند و جشن گرفتند. سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی».

امام جمعه عیلام با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردها و داشته های انقلاب و نظام اسلامی گفت: ما از تبیین داشته های خود غافل شدیم و اجازه دادیم برخی رژیم پهلوی را تطهیر کنند و آنچه را که او ندارد بگویند، فراموش کنید که انقلاب ما یکی از نهضت‌های پیامبرانی است که ما را از دور شدن از خدا و بندگی طاغوت نجات دادند و به بندگی خدا رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل گفت: امروز انقلاب اسلامی ما در سطح جهانی می درخشد و در هم می شکند و خواست خدا این است که انقلاب راه نهایی و جهانی خود را طی کند. امروز ما این برتری امت و نظام اسلامی را در جهان می بینیم و این یک وعده الهی است که اگر خداوند شما را یاری کند کسی شما را شکست نخواهد داد و تحقق این وعده الهی را در طول زندگی خود به برکت خداوند متعال زیبا می بینیم. انقلاب اسلامی.

وی گفت: آمریکا 7 تریلیون دلار خرج ابرقدرت جهان برای مقابله با انقلاب اسلامی در منطقه کرد و از ذلت ناامید شد و منطقه را ترک کرد. آنها با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز چهلمین سالگرد خود را با شرم و ذلت نخواهد دید، می‌گویند: «آنها می‌بینند که در سال‌های آینده جشن و جشن خواهیم گرفت.

امام جمعه عیلام یادآور شد: این یک وعده الهی است که اگر انسان در راه حق و خدا ثابت قدم باشد به پیروزی می رسد. خداوند به ما کمک کرده که شکست نخوریم و مقاومت نکنیم و اکنون به نقطه موفقیت دانشمندان رسیده ایم، داریم جوانانی تولید می کنیم که دنیا نیاز دارد از جمهوری اسلامی بخرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل گفت: امروز منطق جمهوری اسلامی و پیشرفت خوب آن، علم، صبر، استقامت و استقامت مردم، شایستگی این ملت را برای برافراشتن پرچم اسلام در جهان و امروز جبهه مقاومت و رژیم اشغالگر قدس که تنها حاکم خاورمیانه بود به اعتراف ژنرال های خود در وحشت است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید