قهرمانی کشتی گیران جوان کشورمان جلوه های باشکوه دیگری از توانمندی های ملت ایران است.


ساعت: 22:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890746

تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان بلغارستان:

رئیس جمهور در سخنانی پیروزی تیم ملی جوانان کشورمان در کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلغارستان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از تک تک کشتی گیران غیور، مربیان پرتلاش و سایر دلسوزان ملی پوش صمیمانه تشکر کرد. تیم تیم کشتی آزاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی قوی، قهرمانی تیم جوانان کشورمان در کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلغارستان را یکی دیگر از نمایش های باشکوه توانایی ها و توانمندی ها عنوان کرد. استعدادهای پویا ملت کشتی ایران فتح قله ها را افتخار دانست.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان در بلغارستان جلوه باشکوه دیگری از توانمندی ها و استعدادهای پویا ملت ایران، بهترین کشتی گیر جهان در فتح قله های افتخار است.

این پیروزی گرانبها را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و از تک تک کشتی گیران غیور، مربیان زحمتکش و سایر دست اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی صمیمانه تشکر می کنم و از خداوند منان خواستارم پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را ادامه دهد. ایران در سایر رشته های ورزشی

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید